ביטוח נסיעות לאוסטריה במחיר הכי זול

במדריך הבא תוכלו להבין איך מחפשים, איפה כדאי להזמין ביטוח חו"ל לאוסטריה, אלו הרחבות כדאי להוסיף ואיך נמנעים מטעויות.

דילים לוינה במבצע               |              טיולים מאורגנים באוסטריה

המדריך לביטוח חו"ל לאוסטריה הוא קריאת חובה לכל מי שמתכנן לטוס בקרוב. כדי למצוא את המחירים הכי זולים, יש לבצע השוואת מחירים לביטוח נסיעות לאוסטריה מראש. עם זאת, חשוב גם לדעת איך לקרוא את תנאי הביטוח ולוודא שההזמנה מתבצעת במקום אמין.

השוואות מחירים מומלצות להזמנת ביטוח נסיעות לאוסטריה

ביטוח בריאות לאוסטריה דרך Smartt

Smartt מציעים השוואת מחירים והזמנת ביטוח נסיעות לאוסטריה בפחות מ-3 דקות: תוכלו להשוות בין החברות המובילות בארץ ולבצע הזמנה מיידית. מומלץ להזמין ישירות מ-Smartt כדי לקבל את הליווי האישי שלהם, שכולל גם ייעוץ בהגשת תביעה במידת הצורך. מי שמחפש ביטוח ישראלי עם שירות לקוחות בעברית – זו הכתובת.

לחצו כאן להשוואת מחירים ורכישת ביטוח נוסעים לאוסטריה עם מערכת סמארט 

ביטוח נסיעות לאוסטריה דרך ביטוחו"ל בקליק

המחשבון החכם של ביטוחו"ל בקליק מציע השוואת מחירים לביטוח בריאות לאוסטריה. אם מצאתם במחשבון מחיר זול לביטוח נסיעות לאוסטריה, מומלץ לבצע את ההזמנה במקום.

ההזמנה במחשבון החכם בטוחה, ותאפשר לכם להיעזר גם בחמ"ל הסיוע של ביטוחו"ל בקליק.

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח לאוסטריה בעזרת ביטוחו"ל בקליק

ביטוח בריאות לאוסטריה דרך Ekta

אם יש לכם אפשרות להזמין ולקבל שירות לקוחות באנגלית, תוכלו ליהנות ממחירים זולים לביטוח נסיעות באוסטריה דרך Ekta. Ekta היא חברת ביטוח בינלאומית מומלצת, שמציעה כיסוי בשלוש דרגות שונות, החל מפוליסה זולה במיוחד ועד לפוליסה משודרגת יותר. הפוליסה המשודרגת יותר כוללת בתוכה מגוון הרחבות.

לרכישת ביטוח נסיעות לאוסטריה באופן עצמאי עם חברת Ekta לחצו כאן

ביטוח נסיעות לאוסטריה דרך VisitorsCoverage

VisitorsCoverage האמריקאית מציעה השוואת מחירים לביטוח חו”ל לאוסטריה בין מגוון רחב מאוד של פוליסות. ניתן לסנן את התוצאות ולקבל ביטוח נסיעות לאוסטריה עם מצב רפואי קיים או ספורט אתגרי וכול', בהתאם לזמינות. הפוליסות מוצגות באופן נוח לקריאה, עם כל ההדגשות החשובות והתנאים המלאים בלחיצת כפתור. אפשר לבצע הזמנה מVisitorsCoverage בנחת, שכן מדובר בחברה אמינה, שמציעה גם שירות לקוחות באנגלית בצ'אט (בין היתר) ואזור אישי לביצוע פעולות.

לחצו כאן להשוואת מחירים ורכישת ביטוח נוסעים לאוסטריה דרך  Visitors Coverage

עוד מידע חשוב לטסים לאוסטריה

עוד לפני שאתם רוכשים ביטוח נסיעות חשוב להצטייד בכרטיסי טיסה לאוסטריה. טיסות לאוסטריה מומלץ להזמין לאחר ביצוע השוואת מחירים בין כמה שיותר הצעות מכמה שיותר חברות וסוכנויות. במדריך שלנו תקבלו את כל המידע הנדרש על מנת להשיג את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם.

אם אתם מתלבטים לגבי דרכי ההתניידות במהלך החופשה באוסטריה, אתם מוזמנים לקרוא את המדריך בנושא תחבורה ציבורית באוסטריה, בו תמצאו טיפים ומידע שיעזרו לכם לאתר ולהזמין רכבות באוסטריה לנסיעות ארוכות, אוטובוסים להתניידות בעיר, הסעה פרטית משדה התעופה ועוד.

אם אתם מעדיפים להתנייד במהלך החופשה באופן עצמאי ואין לכם בעיה לנהוג בחו"ל, מומלץ לקרוא את המדריך שלנו בנושא השכרת רכב באוסטריה.

במהלך החופשה סביר להניח שתבלו לפחות לילה או שניים בבירת אוסטריה, וינה. אם אתם מגיעים אל אוסטריה עם ילדים, חשוב שתוודאו שהמלונות שהזמנתם מתאימים לאירוח משפחות. במדריך בנושא מלונות מומלצים בוינה למשפחות עם ילדים תמצאו רשימה של מלונות כאלה שקיבלו חוות דעת חיוביות מאורחים ששהו בהם בעבר.

עוד נושא שחשוב לדאוג לו לקראת החופשה באוסטריה הוא רכישת סים לאוסטריה או eSim לאוסטריה. במדריך שלנו תמצאו מידע שיעזור לכם להזמין את השירות אונליין במחירים משתלמים מחברות אמינות שמציעות חבילות מותאמות לתיירים.

אם אתם מעוניינים לשלב בחופשה באוסטריה צפייה במשחק כדורגל בליגה האוסטרית, במדריך שלנו תמצאו מידע שיעזור לכם לרכוש כרטיסים בצורה בטוחה ומשתלמת.

על מנת להחליט מתי כדאי לטוס לאוסטריה, תוכלו להיעזר במדריך שלנו בנושא מזג האוויר באוסטריה, שבו מפורטים תנאי מזג האוויר לאורך השנה, ובנוסף תמצאו בו רשימת אירועים ופסטיבלים שתוכלו לשלב בחופשה בכל עונה בה תבחרו לטוס.

האם צריך ביטוח נסיעות לאוסטריה?

גם אם לא חלה עליכם חובה לרכוש ביטוח נסיעות באוסטריה, נסיעה לאוסטריה בלי ביטוח נסיעות מאוד לא מומלצת. גם התאונה הכי קטנה, חלילה, במהלך הטיול יכולה בקלות לעלות הרבה יותר מביטוח.

ביטוח נסיעות לאוסטריה יכול להציע לכם כיסוי במגוון רחב של אירועים מצערים שעלולים לקרות במהלך החופשה, החל מאובדן כבודה ואפילו איחור הגעה של כבודה, ועד לאישפוז, מקרי חירום רפואיים ואפילו הטסה לארץ במידת הצורך.

בהתחשב בעובדה שאפילו ביקור רופא על כאב בטן קטן יכול לעיתים לעלות יותר מביטוח לשבוע, אין ספק שמומלץ להזמין ביטוח נסיעות לאוסטריה.

האם אפשר להזמין ביטוח נסיעות לאוסטריה אחרי הטיסה?

מטיילים רבים לא מודעים לעובדה שברוב הביטוחים, אין אפשרות לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר היציאה מהארץ. לכן, חשוב לבצע את ההזמנה לפני הטיסה. חלק מהביטוחים מאפשרים רכישת ביטוח נסיעות לאוסטריה ממש עד רגע היציאה מהארץ.

ביטוח נסיעות לאוסטריה למשפחות עם ילדים

הזמנת ביטוח נסיעות לאוסטריה עם ילדים לא מאוד שונה מהזמנה רגילה. ברוב המקרים, תוכלו לבצע הזמנה אחת עבור ההורים והילדים. חלק מהביטוחים מציעים תעריף מעט זול יותר לילדים.

האם צריך הרחבות לביטוח נסיעות לאוסטריה?

כל חברת ביטוח מציעה מגוון הרחבות שונות בתוספת לתעריף היומי. אז אילו הרחבות כדאי להוסיף לביטוח נסיעות לאוסטריה?

בחלק הבא של המדריך נסביר לכם קצת על ההרחבות השונות ומה הן כוללות.

טיפ שחשוב לזכור:

כל הרחבה מוגבלת לסכום מסוים, שמשתנה בין הפוליסות השונות.

בנוסף, במקרה של אובדן/גניבה וכול', תתבקשו לרוב להציג את כל ההוכחות הקיימות, כולל דיווח למשטרה במקרה של גניבה, וכדומה.

ההרחבות על אובדן או גניבה לרוב לא תקפות למקרים של רשלנות מצד המבוטח.

ביטוח לאוסטריה לביטול וקיצור נסיעה

ברכישת הרחבת ביטול וקיצור נסיעה לאוסטריה תוכלו לקבל החזרים להזמנות שונות שבוצעו עבור החופשה (כמו כרטיסי רכבת או בתי מלון), שלא מאפשרים לקבל החזר במקרה של ביטול. חשוב לשים לב שההרחבה הזו מתאימה לרשימה מוגדרת מראש של סיבות לקיצור או ביטול הנסיעה, ושבד"כ היא רלוונטית רק לסכום שלא קיבלתם עבורו החזר מהספק.

ביטוח כבודה לאוסטריה

הרחבת כבודה לביטוח חו"ל באוסטריה מומלצת כמעט לכל מטייל, ותכסה אתכם במקרה של אובדן, נזק או גניבה לכבודה. כיום, חלק מהחברות הישראליות מציעות כרטיס נטען ובו תוכלו לקבל סכום מיידי לכרטיס אם הכבודה שלכם אבדה בדרך, הגיעה באיחור (לרוב של 12 שעות ומעלה) או ניזוקה.

מה שחשוב לזכור בנוגע להרחבת כבודה, הוא שבד"כ הפוליסה כוללת רשימה של חפצים בעלי ערך שלא נכללים בכיסוי הזה, ועבורם יש לרכוש כיסוי מיוחד (כמו פלאפון, מצלמה וכול'). כמו כן, גובה הכיסוי להרחבת כבודה מוגבל לרוב לסכום באיזור 2000$-2500$.

הרחבת ביטוח טלפון נייד לאוסטריה

טלפון נייד לרוב לא כלול בהרחבות כבודה רגילות. בד"כ יש להוסיף הרחבה מיוחדת בעת ההזמנה, ולציין את שם הדגם מראש כדי להיות זכאים להחזר עבור פלאפון שנגנב. בביטוחים ישראליים, הכיסוי לרוב מוגבל לכ-750$-1000$.

ביטוח מחשב נייד לאוסטריה

אם אתם לוקחים את המחשב הנייד לחופשה, אנחנו מאוד ממליצים להוסיף הרחבת מחשב נייד. המחשב הנייד בד"כ לא כלול בהרחבות הכבודה הרגילות, ויש להוסיף עבורו הרחבה נפרדת בעת ההזמנה ולציין את שם הדגם מראש.

ברוב הפוליסות, הכיסוי מוגבל עד לסכום של כ2000$ ותלוי גם בדגם כמובן.

הרחבת ספורט אתגרי לאוסטריה

מתכננים לקפוץ בנג'י בפארק בטירול? לצאת לטיסה בכדור פורח מעל האלפים? אתם כנראה צריכים הרחבת ספורט אתגרי.

הרחבת ספורט אתגרי באוסטריה רלוונטית לרשימת ענפי ספורט ארוכה ומתעדכנת, שכוללת בד"כ סנפלינג, בנג'י, סקי מים, קיאקים, ועוד. כדי להיות מכוסים במהלך פעילויות כאלו, יש להוסיף את ההרחבה בעת רכישת הביטוח. חשוב לשים לב שהרחבת ספורט אתגרי לאוסטריה בד"כ לא כוללת ספורט חורף (סקי וכדומה), או השתתפות בספורט תחרותי/מקצועי, עבורם יש לרכוש הרחבה נפרדת, ושרשימת ענפי הספורט הרלוונטית מצוינת בתנאי הפוליסה או באתר הביטוח.

ביטוח סקי זול לאוסטריה

אוסטריה היא יעד פופולרי לחופשות סקי, ובצדק! אבל רגע לפני שאתם אורזים, חשוב מאוד להזמין ביטוח סקי לאוסטריה. אפשר לעשות זאת בקלות בעת רכישת ביטוח חו"ל לאוסטריה, וסימון הרחבת "ספורט חורף" בעת ההזמנה. ביטוח ספורט חורף לאוסטריה הוא קריטי מכיוון שקטגוריות של ספורט חורף לרוב לא נכללות בהרחבת ספורט אתגרי רגילה. ההרחבה תקפה לרשימת פעילויות מוגדרת מראש, שבד"כ כוללת סקי, סנובורד, אופנועי שלג, מזחלות ועוד, ולרוב רלוונטית רק לפנאי ולא לתחרויות. הרשימה המדויקת לרוב מפורטת בתנאי הפוליסה או באתר הביטוח.

ביטוח חו"ל לאוסטריה בהריון

גם נשים בהריון יכולות לטוס לאוסטריה בנחת עם ביטוח מתאים. ברוב המקרים, תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לאוסטריה לנשים בהריון אונליין. בביטוחים הישראליים, למשל, בד"כ תתבקשו לציין אם אתן בהריון, ובאיזה שלב. לרוב, רכישת ביטוח נסיעות לאוסטריה לנשים בהריון כרוכה ברכישת הרחבת הריון בתשלום. חשוב לזכור שביטוח חו"ל לאוסטריה לנשים בהריון לרוב לא כולל בדיקות שגרתיות, אלא רק מקרי חירום. הרחבת ההריון אפשרית עד שלב מסוים בהריון, בד"כ עד שבוע 32, ותקפה לרוב להריונות לא מסובכים. חשוב לקרוא את תנאי הפוליסה ולוודא שאכן היא כוללת את השירותים הרלוונטיים לנשים בהריון.

השוואת מחירים לביטוח נסיעות לאוסטריה

אז כמה עולה ביטוח חו"ל לאוסטריה?

נעזרנו בהשוואות מחירים לביטוח חו"ל שבתחילת המדריך כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים לביטוח נסיעות לאוסטריה בשנת 2024.

בהשוואת מחירים לביטוח חו"ל לאוסטריה, המחירים שקיבלנו נעו בין כ-0.99$ לכ-5.9$ ליום.

עם זאת, יש לזכור שהביטוחים מאוד שונים ביניהם בתנאים ובגודל הכיסוי, כך שחשוב מאוד לבדוק לא רק את המחיר אלא גם מה גובה הכיסוי, מה כלול בפוליסה, וכול', כך שהשוואת המחירים תהיה מדויקת עבורכם.

התנאים, העלויות והמידע במדריך נבדק נכון למועד כתיבתו והם עשויים להשתנות מעת לעת.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל