לא בטוח לטוס בלי ביטוח – נסיעות לחו"ל

מתכננים חופשה לחו"ל? אולי אפילו קניתם כבר כרטיסים? נהדר – מגיע גם לכם לנפוש וליהנות! אל תשכחו לעשות ביטוח בריאות לנסיעות לחו"ל. ביטוח זה משלב בין 2 מהנושאים החשובים ביותר בחייכם והוא הנושא הבריאותי לצד הנושא הכלכלי. כל אזרח כבר יודע שכיום לא טסים לחו"ל ללא ביטוח.

על אף שזה לא חובה – לא טסים בלי ביטוח:

כחלק משמירה על הבריאות והשקט הנפשי שלנו גם נושא הביטוח הוא קריטי. בעוד שאנו רוצים להיות אופטימיים שלנו זה לא יקרה, והכול יהיה בסדר, שאנחנו בריאים בדרך כלל ועד היום טפו טפו הכול עבר בשלום, הרי שלצערנו הרב ליקום יש תכוניות משלו ואין לדעת  מה צופן העתיד. כל שאנו יכולים לעשות הוא להיערך גם לגרוע מכל או לפחות למצב שבו נצטרך טיפול רפואי ותרופתי בחו"ל. במקרה שכזה חשוב לדעת כי העלויות עשויות להיות גבוהות במיוחד, שלא כמו בישראל בה אתם מכוסים בביטוח הבריאות הממלכתי ואולי גם ביטוח פרטי, הרי שבחו"ל ביטוחים אלו לא תקפים ולכן עושים ביטוח בריאות לנסיעות לחו"ל. מלבד העובדה שחשוב לדעת אצל מי עושים את הביטוח כדי שיהיה זמין עבורכם בזמן אמת, הרי שחשוב גם לבדוק מה באמת מכסה לנו ביטוח הנסיעות שלנו לחו"ל כדי לוודא שאנו מכוסים בסעיפים שבאמת חשובים.

מה באמת מכסה לנו ביטוח הנסיעות שלנו לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשר לנו לקבל מימון לטיפול רפואי/תרופתי בחו"ל בהתאם לגובה והיקף הפוליסה והמפרט שלה. לביטוח הבסיסי יש כמובן גם כיסויים נוספים, עליהם נרחיב בפסקה הבאה, שיכולים להוות חלק חשוב בנסיעה שלכם, בהתאם לאופי הנסיעה, הציוד שאתם יוצאים אתו, אופי הטיול והאטרקציות שתבקרו בהן, מצבכם הבריאותי, גילכם ועוד. ביטוח נסיעות לחו"ל יהיה מורכב מפרמטרים אלו ואחרים כאשר הביטוח הבסיסי יכסה בעיקר הוצאות של טיפולים רפואיים, ניתוחים, תרופות, אשפוז ולעתים גם את עלויות הפינוי באמבולנס בתוך העיר. על מנת להיות זכאים לכיסויים נרחבים יותר כדי לבחון גם את אפשרויות הכיסוי הנרחבות יותר.

כיסויים נרחבים לביטוח נסיעות לחו"ל – מה באמת צריך?

  • קיצור/ביטול נסיעה – במקרה של ביטול טיסה מסיבות שונות תוכלו לקבל החזר של עד 80% מעלויות כרטיסי הטיסה שלכם. במקרה של קיצור נסיעה תוכלו גם כן להזדכות על הפסדים שנגרמו לכם כתוצאה מכך. אלה צריכים להיות כפופים לתנאי הפוליסה ולכן כדאי לקרוא היטב את מידת הרלוונטיות שלהם לפני ההוספה לפוליסה.
  • ביטוח כבודה – זה לא נעים להגיע אל היעד ולגלות שהמזוודה שלכם לא הגיעה ביחד אתכם, אך ללא ספק מדובר במשהו שעשוי לקרות. לעתים המזוודה תעלם ולא תמצאו אותה ולעתים היא תחזור אל שדה התעופה ממנו יצאתם. כך או כך, כדאי יהיה להוסיף ביטוח כבודה לפוליסה שלכם במקרה של נזק או אובדן לכבודה שלכם.
  • איתור וחילוץ – כיסוי בריאות לחו"ל לא שלם ללא איתור וחילוץ. לעתים יידרש איתור וחילוץ בשטח. אתם נמצאים במדינה זרה, אולי אפילו באטרקציה המצויה בטבע שעות של נסיעה מהעיר. כדי להגיע במהירות למרכז רפואי שיוכל לטפל בכם ייתכן ותצטרכו פינוי באמצעות מסוק או רכב הצלה מיוחד, מה שעשוי להיות יקר מאוד.
  • צד ג' – כיסוי כלכלי לנזק שנגרם לאדם או גוף אחר בגלל פעולה שלכם.
  • ספורט חורף/ספורט אתגרי – במידה ואתם מתכוונים לשלב אטרקציות אקסטרים מלהיבות בטיול שלכם זהו סעיף שאתם חייבים לכלול בביטוח שלכם. ספורט חורף הוא לאו דווקא ספורט אתגרי, שכן ספורט אתגרי יכול להיות גם סנפלינג וטיפוס על הרים, ראפטינג בנהר וכו', כאשר ספורט חורף מתייחס בדרך כלל לסקי ואטרקציות בשלג/על הקרח.
  • כיסוי ציוד – טאבלטים, מחשבים ניידים ואפילו סמארטפונים עולים כיום בין מאות לאלפי שקלים. כיסוי הציוד שלכם עשוי להועיל במקרה של גניבה או אובדן. אומנם מדובר במכשיר חשמלי ולא בנושא בריאות, אך גם פגיעה כלכלית לא נעימה עשויה להעיב על מצב הרוח ועל הטיול שלכם.

 

כיצד השוואת מחירי ביטוח נסיעות יעזרו לנו לחסוך משמעותית בעלויות הביטוח?

כיום תוכלו לבצע השוואת מחירי ביטוח נסיעות אונליין בקלות ובמהירות באתר רמי לוי ביטוח . השוואה זו תוכל לחסוך לכם סכומים נאים בעלויות הביטוח, כל זאת באמצעות השוואת מחירים קצרה ופשוטה. כאשר תיכנסו לאתר של רמי לוי ביטוח תוכלו לבחור בקטגוריית ביטוח נסיעות לחו"ל, למלא את הפרטים שלכם ופרטי הנסיעה ולקבל הצעת מחיר אונליין לביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל בקלות ובמהירות. כמו כן תוכלו לסגור את הביטוח אונליין ללא צורך בהמתנה לנציג או ליצור קשר בטלפון, במייל או בוואטסאפ במידה ותצטרכו תמיכה מנציג אנושי.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל