ביטוח נסיעות לאוקראינה במחיר הכי זול

המדריך בנושא ביטוח נסיעות לאוקראינה במחיר הכי זול יעזור לכם למצוא הצעות משתלמות, לבחור את ההרחבות הרלוונטיות עבורכם ולבצע את ההזמנה אונליין, בלי כאבי ראש ובלי סיכונים מיותרים.

רכישת ביטוח נוסעים לאוקראינה אולי איננה ההוצאה הכי משמעותית לקראת החופשה, אבל גם לגביה מומלץ לבצע השוואת מחירים חכמה בין כמה שיותר הצעות מכמה שיותר חברות ביטוח. מדריך זה נועד על מנת לעזור לכם לבצע השוואת מחירים יעילה, אחרי שווידאתם שהפוליסות אותן אתם בוחנים מעניקות לכם כיסוי איכותי של ספק אמין עבור כל המקרים הלא נעימים שאתם מבקשים לבטח את עצמכם מפניהם.

שימו לב: בעת כתיבת המדריך אוקראינה מצויה במלחמה. באופן עקרוני, התעריפים והתנאים של ביטוח חו"ל לאוקראינה זהים לאלה של ביטוחים למדינות אחרות באירופה. עם זאת, מדינות במצבים קיצוניים עשויות להיחשב בעיני חברות הביטוח כמקום שבו הסיכון גדול יותר, והתעריפים ותנאי הפוליסה עשויים להשתנות בהתאם לשינויים בתמונת המלחמה. לכן, שימו לב לפני שאתם מזמינים ביטוח נסיעות לאוקראינה, האם באתר של חברת הביטוח אוקראינה מופיעה בקטגוריה נפרדת משאר המדינות האירופאיות. אם זה המצב, סמנו כיעד "אוקראינה" ולא "אירופה".

ריכזנו עבורכם מספר כלים אמינים ומוכרים לביצוע השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל דרכם תוכלו לאתר ולרכוש ביטוח בריאות לאוקראינה בזול:

השוואות מחירים מומלצות לביטוח נסיעות לאוקראינה

ביטוח נסיעות לאוקראינה דרך Smartt

דרך מנוע השוואת המחירים של  Smartt תוכלו לאתר ולרכוש בפשטות ביטוח נסיעות לאוקראינה. השוואת המחירים של סמארט סורקת הצעות רבות של החברות המובילות בישראל, ומאפשרת רכישה ישירה של הפוליסה המבוקשת. הזמנה ישירות מהמערכת של Smartt תזכה אתכם לליווי אישי של נציגי החברה בכל עניין בו תיתקלו בבעיה – מהבהרות לגבי תנאי הפוליסה ועד ייעוץ בהגשת תביעה לחברת הביטוח במקרה בו תיאלצו להפעיל את הפוליסה. שירות הלקוחות של סמארט הוא בשפה העברית.

לחצו כאן להשוואת מחירים ורכישת ביטוח נוסעים לאוקראינה עם מערכת סמארט

ביטוח נסיעות לאוקראינה דרך ביטוחו"ל בקליק

כלי ישראלי נוסף דרכו ניתן לבצע השוואת מחירים לביטוח בריאות לאוקראינה הוא המחשבון החכם של ביטוחו"ל בקליק. המחשבון החכם מאפשר רכישת ביטוח נוסעים לחו"ל בצורה בטוחה ונוחה. המזמינים דרך המחשבון יוכלו להיעזר בחמ"ל הסיוע של ביטוחו"ל בקליק, שמעניק שירות לקוחות בעברית 24/7 למבוטחים שנדרשים לעזרה במהלך השהות בחו"ל.

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח לאוקראינה בעזרת ביטוחו"ל בקליק

ביטוח בריאות לאוקראינה דרך Ekta

מטיילים שאינם חוששים מביצוע עסקאות אונליין בשפה האנגלית יכולים להרחיב את החיפוש אחר ביטוח נוסעים לאוקראינה גם לחברות ביטוח בינלאומיות שמאפשרות לתיירים ישראלים לרכוש דרכן ביטוח לחו"ל. Ekta היא חברת ביטוח בינלאומית מומלצת, דרכה ישראלים יכולים להזמין ביטוח בריאות לאוקראינה. הפורמט המוצע על ידי אקטה מאפשר רכישה של ביטוח נסיעות לאוקראינה בשלוש דרגות כיסוי – מפוליסה בסיסית ועד פוליסה משודרגת הכוללת כמה מההרחבות הפופולריות שרבים מהטסים לחו"ל מצרפים לפוליסת הבסיס (ראו מידע מפורט על הרחבות לביטוח נסיעות לאוקראינה בהמשך המדריך).

לרכישת ביטוח נסיעות לאוקראינה באופן עצמאי עם חברת Ekta לחצו כאן

ביטוח נסיעות לאוקראינה דרך VisitorsCoverage

אופציה נוספת לרכישת ביטוח נסיעות לאוקראינה מחברה בינלאומית היא דרך המערכת של החברה האמריקאית VisitorsCoverage, שמציעה השוואת מחירים לביטוח חו"ל לאוקראינה גם למטיילים מישראל. המערכת של החברה מאפשרת לסנן את תוצאות החיפוש על פי צרכים ספציפיים, כמו מצב בריאותי מיוחד או פעילות אקסטרים שמעוניינים לשלב בטיול. האופן שבו מוצגות התוצאות מאפשר בחינה נוחה ופשוטה של הכיסויים הכלולים בהצעה. שירות הלקוחות של VisitorsCoverage מתבצע במגוון פלטפורמות, כולל צ'אט ידידותי ונוח, בשפה האנגלית.

לחצו כאן להשוואה ורכישת ביטוח נוסעים לאוקראינה דרך Visitors Coverage

עוד מידע חשוב לטסים לאוקראינה

לפני הזמנת כרטיסי טיסה לאוקראינה מומלץ לבצע השוואת מחירים בין כמה שיותר חברות תעופה המפעילות קווי טיסה מנתב"ג למגוון יעדים ברחבי המדינה. במדריך שלנו תמצאו מערכת השוואת מחירים וכן מידע וטיפים שיסייעו לכם לאתר ולרכוש כרטיסים בתנאים משתלמים.

אם אתם שוקלים השכרת רכב באוקראינה אתם מוזמנים להיעזר במדריך שלנו, בו תמצאו מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב בחו"ל שיכול לחסוך לכם מאות שקלים, ובנוסף טיפים וסרטון וידאו על נהיגה באוקראינה.

אם אתם מתכוונים להגיע אל בירת אוקראינה קייב עם הילדים, קחו בחשבון שלא מדובר בבירה אירופאית עם שפע של מלונות בסטנדרט גבוה, וגם שחלק מהמלונות בקייב שנחשבים מומלצים פונים בעיקר לקהל של אנשי עסקים. לכן הכנו עבורכם מדריך עם רשימה של מלונות מומלצים בקייב למשפחות עם ילדים.

למי שמתקשים להחליט מתי כדאי לטוס לאוקראינה, הכנו את המדריך המפורט על מזג האוויר באוקראינה שיעזור לכם להחליט מהי העונה המומלצת לחופשה באוקראינה, בהתאם לתוכניות שלכם ולסוג החופשה המועדף עליכם.

האם צריך ביטוח נסיעות לאוקראינה?

גם בתקופות רגועות, כשהמדינה אינה מעורבת במלחמה, נסיעה לאוקראינה בלי ביטוח נסיעות היא מאוד לא מומלצת. קחו בחשבון שגם הטיפול הרפואי הכי בסיסי במהלך הטיול יכול  לעלות הרבה יותר מביטוח, ולכן שווה להשקיע בכיסוי ביטוחי ולצאת לחופשה בראש שקט.

ביטוח נסיעות לאוקראינה יכסה את ההוצאות שלכם בגין מגוון אירועים לא נעימים שעלולים לקרות במהלך השהות בחו"ל – מאובדן מזוודה ועד אשפוז, חלילה.

ההמלצה החד משמעית שלנו היא לחפש ביטוח נוסעים לאוקראינה במחיר משתלם, ולעלות לטיסה רק אחרי שהבטחתם לעצמכם שיהיה לכם לאן לפנות במקרה ומשהו ישתבש בתוכניות החופשה שלכם.

האם אפשר להזמין ביטוח נסיעות לאוקראינה אחרי הטיסה?

רוב חברות הביטוח אינן מאפשרות לרכוש ביטוח נסיעות אחרי היציאה מהארץ.

הקפידו לבצע את הזמנה של ביטוח נסיעות לאוקראינה לפני הטיסה. גם אם נזכרתם מאוחר, אל תוותרו. חלק מהחברות מאפשרות רכישה של ביטוח נסיעות לאוקראינה ממש עד העלייה למטוס, ולכן ניתן לבצע את רכישת הביטוח אונליין אפילו ביום הטיסה במהלך ההמתנה בשדה התעופה.

ביטוח נסיעות לאוקראינה למשפחות עם ילדים

ביטוח נסיעות לאוקראינה עם ילדים ניתן להזמין בדיוק כמו ביטוח נסיעות לחו"ל למבוגרים בלבד.

לרוב, אחד הנוסעים ממלא את טופסי הזמנת הביטוח עבור כל המבוטחים, מבוגרים וילדים. בחלק מהביטוחים יוצע תעריף מוזל במעט לילדים.

האם צריך הרחבות לביטוח נסיעות לאוקראינה?

אחד הנושאים שחשוב להכיר לפני הזמנת ביטוח נסיעות לאוקראינה הוא הרחבות ביטוח נוסעים. כל חברה מאפשרת לרוכשי הפוליסות להוסיף לביטוח הבסיסי כיסוי למקרים שאינם כלולים בפוליסה בתוספת תשלום על התעריף היומי המקורי. אילו הרחבות לביטוח נסיעות לאוקראינה כדאי לרכוש? תלוי באופי הפעילות המתוכננת, בציוד שאתם לוקחים אתכם לחו"ל ובמצבכם הרפואי. בחלק זה של המדריך נסקור כמה מההרחבות הפופולריות ששווה לשקול להוסיף לביטוח.

קחו בחשבון, שכאשר אתם מבטחים באמצעות הרחבה חפצים או מכשירים יקרים שאתם לוקחים אתכם לחופשה (טלפון סלולרי, מצלמה, מחשב נייד וכיו"ב), במקרה של אובדן או גניבה יתכן שתצטרכו להוכיח שהנזק שנגרם לכם לא נגרם בשל רשלנות שלכם ושעשיתם כל שניתן על מנת להפחית את הנזק. לכן, מומלץ לדווח למשטרה המקומית ולשמור אסמכתאות רלוונטיות, שיתכן שתצטרכו להציג לחברת הביטוח במהלך התביעה.

לפני שנתחיל בסקירה נציין שלגבי כל הרחבה חשוב לבדוק מה סכום הפיצוי המקסימלי שניתן לתבוע בגינה. הגבלת הסכום יכולה להוות שיקול משמעותי בהחלטה האם ההרחבה משתלמת עבורכם.

הנה כמה מההרחבות שמומלץ לשקול להוסיף לביטוח הנוסעים לאוקראינה:

ביטוח לאוקראינה לביטול וקיצור נסיעה

הרחבת ביטול וקיצור נסיעה לאוקראינה מאפשרת לקבל החזרים עבור שירותים שונים שהזמנתם מראש לקראת החופשה (כמו כרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית, בתי מלון וכיו"ב), עבורם לא ניתן לקבל החזר במקרה של ביטול. שימו לב לתנאי ההרחבה שכוללים רשימה מוגדרת מראש של סיבות לקיצור או ביטול הנסיעה שבגינן תוכלו לתבוע פיצוי. כמו כן, קחו בחשבון, שבמידה וספקי השירותים שביטלתם ישיבו לכם את כספכם, לא תהיו זכאים לתבוע מהביטוח את הנזק ולקבל כפל פיצוי.

ביטוח כבודה לאוקראינה

עוד הרחבה שמטיילים רבים בוחרים להוסיף לביטוח חו"ל באוקראינה (ובכלל) היא הרחבת כבודה, שמעניקה כיסוי למקרים של אובדן, נזק או גניבה לכבודה.

אם אתם מזמינים את ביטוח הכבודה לאוקראינה בחברת ביטוח ישראלית, בדקו האם אתם זכאים לקבל כרטיס נטען אליו יופקד סכום ההחזר במקרה של אובדן או נזק לכבודה, או במקרה והמזוודות שלכם הגיעו באיחור רב (לרוב, למעלה מ-12 שעות), על מנת שתוכלו לרכוש את הציוד הנדרש באופן מידי במהלך שהותכם בחו"ל וליהנות מהחופשה למרות ההתחלה המשובשת.

בד"כ הפוליסה של הרחבת כבודה כוללת רשימת חפצים בעלי ערך שלא נכללים בכיסוי, ויש לרכוש עבורם כיסוי ספציפי (פלאפון, לפטופ וכיו"ב).

שימו לב! גובה הכיסוי להרחבת כבודה מוגבל בסכום (לרוב סביב 2000$-2500$). אם ארזתם במזוודה ציוד יקר יותר, קחו בחשבון שהפיצוי יהיה רק עד התקרה הקבועה בפוליסה.

הרחבת ביטוח טלפון נייד לאוקראינה

הרחבת פלאפון לאוקראינה נדרשת למי שמעוניין לבטח את המכשיר הסלולרי, משום שלרוב הוא איננו כלול בהרחבות כבודה. בעת ההזמנה תתבקשו לציין מראש את דגם המכשיר המבוטח, וסכום הפיצוי המקסימלי שתוכלו לקבל עבורו במקרה של גניבה ייגזר מערך המכשיר. לרוב הכיסוי מוגבל לכ-750$-1000$.

ביטוח מחשב נייד לאוקראינה

גם מחשב נייד בד"כ איננו כלול בהרחבות הכבודה הבסיסיות, ואם תרצו לבטח את המחשב שאתם לוקחים אתכם לחו"ל, תצטרכו להזמין הרחבה נפרדת. בדומה לטלפון סלולרי, גם במקרה זה סכום הפיצוי המקסימלי שתקבלו במקרה של גניבה או אובדן יהיה נגזרת של דגם המכשיר. לרוב תקרת הפיצוי לא תעלה על 2000$.

הרחבת ספורט אתגרי לאוקראינה

הרחבת ספורט אתגרי באוקראינה רלוונטית למקרים בהם אתם מתכננים פעילות שנכללת ברשימת ענפי ספורט אתגרי ארוכה ומתעדכנת שמופיעה בתנאי הפוליסה. לרוב, הרשימה תכלול פעילויות כגון סנפלינג, בנג'י, סקי מים, קיאקים, ועוד. הרחבת ספורט אתגרי לאוקראינה לרוב לא תכלול ענפי ספורט חורף, שעבורם יש לרכוש הרחבה ייעודית, וכן לא השתתפות בתחרויות ספורט מקצועני, שגם עבורן יש הרחבה ספציפית. לכן, חשוב לבדוק לפני הרכישה, שהרחבת ספורט אתגרי באוקראינה אכן רלוונטית לפעילויות המתוכננות.

ביטוח סקי זול לאוקראינה

אם אתם מתכננים חופשת סקי באוקראינה, מומלץ להוסיף הרחבת ספורט חורף בעת רכישת ביטוח חו"ל לאוקראינה. לא כדאי לוותר על ביטוח ספורט חורף לאוקראינה, משום שמדובר לרוב בפעילות שנפצעים בה לא מעט, ושאינה כלולה בהרחבת ספורט אתגרי. בתנאי הפוליסה מופיעה רשימה של פעילויות הכלולות בהרחבה, שכוללות לרוב סקי, סנובורד, אופנועי שלג, מזחלות ועוד.

ביטוח חו"ל לאוקראינה בהריון

לנשים בהריון שמתכננות לטוס לאוקראינה כדאי לשקול רכישת הרחבת היריון לביטוח הבריאות. בביטוחים הישראליים, בעת רכישת ביטוח נוסעים לאוקראינה, תתבקשו למלא את פרטי המבוטחים, ונשים יתבקשו לענות האם הן בהיריון, ואם כן באיזה שלב. רכישת ביטוח נסיעות לאוקראינה לנשים בהיריון תהיה לרוב מותנית ברכישת הרחבת היריון, הכוללת כיסוי למקרי חירום העלולים להתרחש במהלך השהות מחוץ לארץ. ההרחבה אינה מכסה בדיקות שגרתיות, ולא ניתן לרכוש אותה במקרים של היריון בסיכון או בשלבים מאוחרים (לרוב אחרי שבוע 32). נשים שירצו לטוס בשלבים מאוחרים של ההיריון או במהלך היריון עם סיבוכים מיוחדים, יצטרכו לטוס ללא ביטוח בריאות, וייקחו את הסיכון על עצמן.

השוואת מחירים לביטוח נסיעות לאוקראינה

כמה עולה ביטוח חו"ל לאוקראינה? נעזרנו בהשוואות מחירים לביטוח חו"ל שבתחילת המדריך כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים לביטוח נסיעות לאוקראינה. כאמור, בעת כתיבת המדריך, אוקראינה נכללת בתנאי ביטוח נוסעים לאירופה, אולם המצב עשוי להשתנות בהתאם למצב המלחמתי בו שרויה המדינה, ולכן חשוב לבצע בדיקה עצמאית של המחירים והתנאים סמוך למועד הטיסה המתוכננת.

לאחר ביצוע השוואת מחירים לביטוח חו"ל לאוקראינה קיבלנו הצעות במחירים שנעו בין כ-0.99$ לכ5.9$ ליום – ללא הרחבות.

כאשר אתם מבצעים השוואת מחירים עצמאית, חשוב לבחון היטב מה כוללת כל הצעה, אילו הרחבות כלולות בה ומה סכומי הפיצוי המקסימליים, על מנת להבטיח שאתם מבצעים השוואה חכמה שבוחנת הצעות דומות, ושאינכם מפספסים כיסויים שנדרשים לכם במהלך החיפוש אחרי ביטוח נסיעות לאוקראינה במחיר הכי זול.

התנאים, העלויות והמידע במדריך נבדק נכון לכתיבתו ועלולים להשתנות.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל