ביטוח נסיעות לאלבניה במחיר הכי זול

המדריך בנושא ביטוח נסיעות לאלבניה במחיר הכי זול יעזור לכם למצוא פוליסה משתלמת, להחליט אילו הרחבות מומלץ להזמין ולבצע הזמנה אונליין, כך שתוכלו לצאת לחופשה באלבניה בראש שקט.

            הזמנת דילים לטיראנה       |       הזמת טיולים מאורגנים לאלבניה

כפי שמומלץ לעשות לגבי רוב המרכיבים שיש להזמין לקראת חופשה באלבניה, גם ביטוח נוסעים לאלבניה מומלץ לרכוש רק אחרי השוואת מחירים יעילה בין מספר גדול של הצעות. במדריך זה תמצאו מספר כלים שימושיים לאיתור ולרכישה של ביטוח חו"ל לאלבניה בזול, בלי להתפשר על איכות הכיסוי ושירות הלקוחות.

השוואות מחירים מומלצות לביטוח נסיעות לאלבניה

ביטוח נסיעות לאלבניה דרך Smartt

ניתן להשתמש במערכת של Smartt על מנת לבצע השוואת מחירים בין פוליסות ביטוח לאלבניה של חברות הביטוח המובילות בישראל, ולבצע את ההזמנה ישירות במהירות ובנוחות.  הזמנה דרך המערכת של Smartt תזכה אתכם בליווי אישי של נציגי השירות של החברה, כולל במקרים בהם נדרשת הגשת תביעה לחברת הביטוח. שירות הלקוחות מתבצע בעברית, כך שתוכלו להיות בטוחים שלא פספסתם שום פרט בשל קשיים בהבנת השפה.

לחצו כאן להשוואת מחירים ורכישת ביטוח נוסעים לאלבניה עם מערכת סמארט

ביטוח נסיעות לאלבניה דרך ביטוחו"ל בקליק

כלי נוסף שמאפשר ביצוע השוואת מחירי ביטוח בריאות לאלבניה הוא המחשבון החכם של ביטוחו"ל בקליק. גם כאן תוכלו לבצע את ההזמנה ישירות מהמחשבון החכם בנוחות ובביטחון. הזמנה דרך המחשבון של ביטוחו"ל בקליק מאפשרת לכם להיעזר גם בחמ"ל הסיוע של החברה בזמן השהייה בחו"ל ובכלל.

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח לאלבניה בעזרת ביטוחו"ל בקליק

ביטוח בריאות לאלבניה דרך Ekta

חברת הביטוח הבינלאומית Ekta מאפשרת לכם להרחיב את החיפוש אחרי ביטוח נסיעות זול לאלבניה, במידה ואתם חשים בנוח לבצע עסקאות בשפה האנגלית. Ekta מציעה ביטוחי נסיעות לחו"ל עם כיסוי בשלוש דרגות, כשהפוליסה הזולה ביותר מציעה כיסוי בסיסי בלבד, בעוד הפוליסות המשודרגות כוללות מגוון הרחבות שיכולות להיות רלוונטיות עבורכם (בהמשך נפרט בהרחבה לגבי מגוון ההרחבות הפופולריות לביטוחי חו"ל).

לרכישת ביטוח נסיעות לאלבניה באופן עצמאי עם חברת Ekta לחצו כאן

ביטוח נסיעות לאלבניה דרך VisitorsCoverage

גם החברה האמריקאית VisitorsCoverage מציעה לתיירים מישראל השוואת מחירים לביטוח חו"ל לאלבניה. השוואת המחירים של VisitorsCoverage בוחנת מספר גדול במיוחד של פוליסות, וניתן לסנן את התוצאות על פי מספר פרמטרים, כמו מצב בריאותי מסוים או סוג פעילות שאתם מעוניינים לבצע במהלך החופשה, כך שיוצגו לכם בראש הרשימה הצעות של ביטוח נסיעות לאלבניה שמתאימות ספציפית לדרישות שלכם. שירות הלקוחות של VisitorsCoverage (באנגלית) זמין במגוון פלטפורמות, כולל צ'אט נוח ויעיל.

לרכישת ביטוח נסיעות לאלבניה באופן עצמאי עם חברת Ekta לחצו כאן

עוד מידע חשוב למטיילים באלבניה

עוד לפני שמזמינים ביטוח נסיעות לאלבניה, צריך לדאוג להזמין כרטיסי טיסה. במדריך בנושא טיסות לאלבניה תמצאו מנוע השוואת מחירים שיעזור לכם למצוא כרטיסי טיסה לאלבניה בזול ולהזמין אותם ישירות אונליין. עוד תמצאו במדריך עצות וטיפים שיעזרו לכם לבצע חיפוש יעיל, מידע על שדות התעופה באלבניה ועל הזמנת הסעה משדה התעופה באלבניה.

סביר להניח שתבלו לפחות חלק מהחופשה באלבניה בבירה, טירנה. תוכלו להיעזר במדריך בנושא תחבורה ציבורית ומוניות בטירנה על מנת לתכנן את דרכי ההתניידות שלכם בעיר וממנה ליעדים שונים במדינה.

במידה ואתם מעדיפים לנוע ברחבי אלבניה באמצעות רכב שכור, קראו את המדריך שלנו אודות השכרת רכב באלבניה, בו תמצאו מנוע השוואת מחירים שמשווה בין הצעות ממגוון רחב מאוד של חברות השכרה הפעילות במדינה, ושדרכו ניתן גם לבצע הזמנה מראש, כך שהמכונית שבחרתם תמתין לכם במועד המבוקש ביעד בו בחרתם לאסוף אותה.

אם אתם מגיעים אל אלבניה עם ילדים, וודאו שאתם מזמינים מקומות אירוח שמתאימים לאירוח משפחות. במדריך למלונות מומלצים בטיראנה למשפחות תמצאו רשימת בתי מלון בבירת אלבניה שקיבלו חוות דעת חיוביות וציונים גבוהים ממשפחות שביקרו בהם בעבר.

עניין נוסף שחשוב לטפל בו לקראת החופשה באלבניה הוא רכישת כרטיס סים לאלבניה או eSim לאלבניה, על מנת שתוכלו להשתמש בטלפון הנייד שהבאתם מהארץ במהלך החופשה. במדריך שלנו תמצאו מידע על חברות מהימנות מהארץ ומהעולם שמציעות את השירות בליווי חבילות גלישה משתלמות, מותאמות במיוחד לחופשות קצרות, בלי צורך להתחייב לחבילת גלישה יקרה של ספק הסלולר שלכם.

תוכלו להיעזר במדריך על מזג האוויר באלבניה ועונה מומלצת לחופשה על מנת להחליט מתי כדאי לטוס לאלבניה בהתחשב במכלול גורמים: תנאי מזג האוויר, צפיפות, רמת מחירים ואירועים שנתיים שניתן לשלב במהלך החופשה.

האם צריך ביטוח נסיעות לאלבניה?

ההמלצה שלנו היא לא לוותר על רכישת ביטוח נסיעות באלבניה גם אם אינכם מחויבים לעשות זאת.

קחו בחשבון, שאם במהלך השהות בחו"ל תיתקלו בבעיה בריאותית כלשהי, ולו הקלה ביותר, אתם עלולים להידרש לשלם על ביקור במרפאה סכום גבוה יותר מעלות ביטוח בריאות לאלבניה למשך שבוע שלם, ואם, חלילה, תידרשו לאשפוז בחו"ל, ולא תהיו מכוסים ביטוחית, ההוצאות ירקיעו לשחקים.

ביטוח נסיעות לאלבניה, שעולה כמה דולרים בודדים ליום, מעניק לכם כיסוי למגוון אירועים מצערים שעלולים לקרות במהלך שהותכם באלבניה – מאובדן כבודה ועד לאשפוז או הטסה לארץ בשל מקרה חירום – ולכן לא שווה לחסוך על ההוצאה הזו, שביחס לשאר הוצאות הטיול היא נמוכה יחסית.

האם אפשר להזמין ביטוח נסיעות לאלבניה אחרי הטיסה?

לא כולם מודעים לכך, שברוב המקרים לא מתאפשרת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל אחרי שיוצאים מהארץ. חשוב לבצע הזמנה של ביטוח נוסעים לאלבניה לפני שעולים למטוס. בחלק מהחברות ניתן לרכוש ביטוח נסיעות ברגע האחרון – ממש לפני העלייה למטוס – כך שגם אם לא זכרתם לדאוג לכך מראש, תוכלו לבצע רכישת פוליסה אונליין כל עוד אתם עדיין בישראל.

ביטוח נסיעות לאלבניה למשפחות עם ילדים

למעשה, אין הבדל משמעותי בין רכישת ביטוח נסיעות לאלבניה עבור מבוגרים לבין רכישת ביטוח לילדים. לרוב אחד הנוסעים מבצע הזמנה אחת עבור כל הנוסעים אותם רוצים לבטח, תוך ציון הפרטים האישיים של כל אחד, כולל גיל המבוטח. בחלק מהביטוחים תעריף הביטוח לילדים הוא מעט זול יותר.

האם צריך הרחבות לביטוח נסיעות לאלבניה?

בנוסף לביטוח הבסיסי, חברות הביטוח מציעות מגוון הרחבות, המכסות מקרים שאינם כלולים בפוליסה הבסיסית, בתוספת תשלום לתעריף היומי. אם אתם תוהים אילו הרחבות מומלץ להוסיף לביטוח נסיעות לאלבניה, תוכלו לקרוא את הפרק הזה במדריך, שסוקר כמה מההרחבות הפופולריות בקרב נוסעים לחופשה בחו"ל, ולשקול האם מדובר בהרחבה שמשתלם לכם להשקיע בה או שעדיף לכם לקחת סיכון ולוותר עליה.

שימו לב: ההרחבות מוגבלות לסכום ידוע מראש, שיכול להשתנות מפוליסה לפוליסה ומחברה לחברה. סכום הפיצוי המכסימלי שתוכלו לתבוע במקרה הצורך לא יעלה על ההגבלה שמצוינת בתנאי הפוליסה.

טיפ חשוב נוסף: במקרה של אובדן או גניבה של חפץ או מכשיר שביטחתם בהרחבה של ביטוח הנסיעות לאלבניה, לרוב תתבקשו להציג לחברה המבטחת הוכחה לכך שהאירוע אכן התרחש, ושעשיתם כל שביכולתכם על מנת להקטין את הנזק. לכן, אם נגנב או אבד לכם מכשיר שביטחתם (כמו מחשב נייד, טלפון או מצלמה), מומלץ לדווח על כך למשטרה המקומית ולשמור את העתק של התלונה, על מנת להגיש אותם עם התביעה. במידה ואיבדתם פריט מבוטח בשל רשלנות שלכם, ההרחבה על אובדן לרוב לא תהיה תקפה, לכן חשוב שתנקטו באמצעי זהירות מבעוד מועד.

 הנה כמה מההרחבות הפופולריות שאולי תרצו לשקול להוסיף לביטוח נסיעות לאלבניה:

ביטוח לאלבניה לביטול וקיצור נסיעה

הרחבת ביטול וקיצור נסיעה לאלבניה מאפשרת לכם לקבל החזרים על הזמנות שבוצעו לקראת החופשה (למשל: כרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית או תשלום עבור בתי מלון), ושלא ניתן לקבל עבורן החזר במקרה של ביטול החופשה.

שימו לב, שבתנאי ההרחבה מופיעה רשימת סיבות מוגדרת מראש, שרק אם הביטול התרחש בגין אחת מהן תהיו זכאים להחזר. כמו כן, במידה וחלק מהספקים אפשרו לכם לקבל החזר עבור הביטול, לרוב לא תוכלו לתבוע החזר גם מחברת הביטוח.

ביטוח כבודה לאלבניה

זו אחת ההרחבות הפופולריות ביותר בקרב הנוסעים לחו"ל, משום שהיא מאפשרת לנוסעים ליהנות מהחופשה, גם במקרה שהכבודה שלהם אבדה, ניזוקה או הגיעה באיחור גדול ליעד החופשה (לרוב איחור של למעלה מ-12 שעות).

חלק מהחברות הישראליות יציידו אתכם בכרטיס נטען, שבמידת הצורך יופקד אליו ישירות ובאופן מידי סכום שאתו תוכלו לרכוש את החפצים החסרים לכם.

חשוב לשים לב לרשימת החפצים שלא ניתן לבטח במסגרת הרחבת כבודה. בדרך כלל, רשימה זו מופיעה בתנאי הפוליסה. לרוב, טלפון נייד, מצלמה, מחשב וכיו"ב דורשים הרחבה ספציפית, והם אינם כלולים בהרחבת הכבודה הבסיסית.

עוד עניין שחשוב לשים אליו לב הוא סכום הפיצוי המכסימלי של הרחבת הכבודה. לרוב מדובר בסכום בסביבות 2000$-2500$. אם ארזתם במזוודה ציוד יקר יותר, לא תקבלו את מלוא העלות.

הרחבת ביטוח טלפון נייד לאלבניה

כאמור, לרוב טלפון סלולרי לא כלול בהרחבת כבודה בסיסית, ויש להוסיף עבורו הרחבה ספציפית בעת ההזמנה. בטופס ההזמנה תתבקשו לציין את דגם המכשיר אותו אתם מבקשים לבטח. בביטוחים ישראליים בדרך כלל הגבלת הכיסוי עומדת על כ-750$-1000$.

ביטוח מחשב נייד לאלבניה

בדומה לטלפון סלולרי, גם מחשב נייד לא כלול בהרחבות הכבודה הבסיסיות, ולכן אם אתם לוקחים אתכם לחו"ל את המחשב הנייד, כדאי להוסיף לביטוח הנוסעים הרחבת מחשב נייד. גם כאן תתבקשו לציין מראש את דגם המחשב שאותו אתם מבטחים. לרוב, תקרת הפיצוי תעמוד על סכום סביב 2000$.

הרחבת ספורט אתגרי לאלבניה

הרחבת ספורט אתגרי באלבניה רלוונטית במקרה שאתם מתכוונים לשלב בטיול פעילויות אקסטרים, כמו סנפלינג, בנג'י, סקי מים, קיאקים, ועוד. רשימת הפעילויות הכלולות בהרחבה מופיעה בתנאי הפוליסה. חשוב לבדוק שהפעילות אותה אתם מעוניינים לבצע כלולה ברשימה. הרחבת ספורט אתגרי לאלבניה לרוב לא תכלול ספורט חורף (כמו סקי למשל) וגם לא השתתפות בתחרויות ספורט תחרותי/מקצועי. עבורם אלה צריך לרכוש הרחבה נפרדת.

ביטוח סקי זול לאלבניה

אלבניה היא אולי לא היעד הראשון שקופץ לראש כשחושבים על חופשת סקי, אבל יש בה אתרי סקי לחובבי התחום. אם אתם מתכוונים לגלוש במדרונות לבנים באלבניה, אל תשכחו לרכוש הרחבת ביטוח סקי לאלבניה. בעת רכישת ביטוח חו"ל לאלבניה סמנו את הרחבת "ספורט חורף", והוסיפו אותה לפוליסה. ביטוח ספורט חורף לאלבניה מומלץ ביותר, כי מדובר בפעילויות שעלולות לגרום לפציעות, ולא תרצו להידרש לשלם עבור הטיפול הרפואי הנדרש. הפעילויות הכלולות בהרחבה זו מופיעות ברשימה המצורפת לפוליסה, והן לרוב יכללו סקי, סנובורד, אופנועי שלג, מזחלות ועוד. כאמור, במידה ואתם מתכוונים להשתתף בתחרות מקצועית, הרחבה זו לא תכסה פגיעה במהלך הפעילות, ותידרש לכם הרחבה ספציפית לספורט מקצועני.

ביטוח חו"ל לאלבניה בהריון

במהלך מילוי טופס הזמנת ביטוח נסיעות לאלבניה, נשים נדרשות לציין האם הן בהריון, ובמידה והתשובה היא "כן", יתבקשו לציין את השלב בו הן מתכוונות לטוס. לרוב, ביטוח נסיעות לנשים בהריון אפשרי רק עד שלב מסוים בהיריון – לרוב שבוע 32 – ויהיה מותנה ברכישת הרחבת הריון. טיסה בשלב מאוחר יותר תצטרך להיות על אחריות הנוסעת. גם במקרים של הריון בסיכון, לרוב חברת הביטוח לא תאפשר לנוסעת לרכוש ביטוח נסיעות.

השוואת מחירים לביטוח נסיעות לאלבניה

חופשה בחו"ל היא עניין לא זול, וחשוב לקחת בחשבון את כל העלויות הכרוכות בה. אז כמה עולה ביטוח חו"ל לאלבניה?

נעזרנו בכלים עליהם המלצנו בתחילת המדריך על מנת לבצע השוואות מחירים לביטוח חו"ל ובדקנו מהם המחירים הכי זולים לביטוח נסיעות לאלבניה (נכון למועד כתיבת המדריך).

בהשוואת מחירים לביטוח חו"ל לאלבניה, קיבלנו מחירים שנעים בין 0.99$ לכ-5.9$ ליום.

כאמור, הביטוחים מאוד שונים זה מזה, והמחיר הסופי תלוי במספר ההרחבות ובסוג ההרחבות שיתווספו לביטוח הבסיסי. מלבד המחיר, חשוב מאוד לבדוק גם מה גובה הכיסוי המכסימלי, ומהם תנאי הפוליסה. השוואה יעילה בין ביטוחים חייבת להתבצע אחרי בדיקה של כל הפרטים, ולא רק על בסיס המחיר היומי עבור הפוליסה הסטנדרטית.

התנאים, העלויות והמידע במדריך נבדק נכון למועד כתיבתו והם עשויים להשתנות מעת לעת, לכן חשוב לבצע בדיקה סמוך למועד הטיסה ולבחון את כל הפרטים בהתאם להמלצות ולטיפים המופיעים במדריך.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל