ביטוח חו"ל לפולין

ביטוח נסיעות לרומניה במחיר הכי זול

המדריך הבא יעזור לכם לאתר ולהזמין ביטוח נסיעות לרומניה במחיר הכי זול. כאן תוכלו לקרוא מהן ההרחבות שמומלץ להזמין וכיצד משיגים כיסוי ביטוחי איכותי בזול.

    חבילות נופש לבוקרשט           |           טיולים מאורגנים ברומניה

בדומה לשאר האלמנטים הכרוכים בהזמנת חופשה ברומניה, גם כאשר מדובר בביטוח נוסעים לרומניה, מומלץ לבצע לפני הרכישה השוואת מחירים חכמה בין כמה הצעות של כמה שיותר חברות. במדריך זה ריכזנו עבורכם כלים לביצוע השוואת מחירים חכמה, שלוקחת בחשבון את תנאי הפוליסה ואת ההרחבות הנדרשות לכם. שימוש בכלים המופיעים במדריך תבטיח כי ביטוח הנוסעים לרומניה אותו אתם רוכשים הוא ממקור אמין.

השוואות מחירים מומלצות לביטוח נסיעות לרומניה

ביטוח נסיעות לרומניה דרך Smartt

ביצוע השוואת מחירים דרך המערכת של Smartt מאפשרת איתור של ביטוח נסיעות לרומניה בזול וביצוע הזמנה ישירה במהירות ובקלות. המערכת מבצעת השוואה בין הצעות של חברות הביטוח המובילות בישראל. אם תבצעו הזמנה ישירות מהמערכת של Smartt תהיו זכאים לליווי אישי בעברית של נציגי החברה, שיעזרו לכם להגיש תביעה במידת הצורך.

לחצו כאן להשוואת מחירים ורכישת ביטוח נוסעים לרומניה עם מערכת סמארט

ביטוח נסיעות לרומניה דרך ביטוחו"ל בקליק

תוכלו לבצע השוואת מחירים לביטוח בריאות לרומניה גם דרך המחשבון החכם של ביטוחו"ל בקליק. לאחר איתור ההצעה המתאימה לכם תוכלו לבצע את ההזמנה ישירות מהמחשבון החכם, וכך תוכלו להיעזר בעת הצורך בחמ"ל הסיוע של ביטוחו"ל בקליק.

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח לרומניה בעזרת ביטוחו"ל בקליק

ביטוח בריאות לרומניה דרך Ekta

במידה והאנגלית שלכם מאפשרת התנהלות בשפה האנגלית, תוכלו להרחיב את החיפושים אחר מחירים זולים לביטוח נסיעות ברומניה לחברות בינלאומיות, כמו חברת Ekta, שמציעה כיסוי ביטוחי לטסים לחו"ל בשלוש דרגות: מפוליסה בסיסית במחיר זול במיוחד ועד לפוליסה משודרגת, הכוללת כמה הרחבות פופולריות בתוספת תשלום, בהתאם לצורך ולסוג הטיול.

לרכישת ביטוח נסיעות לרומניה באופן עצמאי עם חברת Ekta לחצו כאן

ביטוח נסיעות לרומניה דרך VisitorsCoverage

חברה נוספת שניתן לאתר דרגה ביטוח חו"ל לרומניה באנגלית היא VisitorsCoverage האמריקאית. תוכלו לסנן את התוצאות שתקבלו לאחר השוואה בין מספר גדול של פוליסות, כך שבראש הרשימה יופיעו הצעות ביטוח נסיעות לרומניה שמתאימות למצב רפואי או לסוג פעילות ספציפיים. התוצאות מוצגות בדרך ברורה מאוד, וקל לראות מה כוללת כל פוליסה. VisitorsCoverage מציעה גם שירות לקוחות באנגלית במגוון פלטפורמות.

לחצו כאן להשוואה ורכישת ביטוח נוסעים לרומניה דרך Visitors Coverage

עוד המלצות חשובות למבקרים ברומניה

לפני הזמנת כרטיסי טיסה אנחנו ממליצים לקרוא את המדריך המלא על טיסות לרומניה בו תמצאו מנוע השוואת מחירים לאיתור טיסות זולות לרומניה וסקירה של חברות התעופה השונות המפעילות קווי תעופה למדינה. בנוסף, מומלץ ללמוד על האופציה של טיסות פנים ברומניה, שהמרחקים בין היעדים השונים בה עשויים להיות ארוכים מאוד, משום שניתן למצוא טיסות כאלה במחירים משתלמים, במיוחד אם עושים שימוש במערכת יעילה להשוואת מחירים.

אם אתם שוקלים להזמין רכב שכור למהלך החופשה ברומניה, מומלץ לבחון מספר רב של הצעות על ידי מנוע השוואת מחירים המתעדכן באופן שוטף מול כל חברות השכרת הרכב הפועלות ברומניה. במדריך בנושא  השכרת רכב ברומניה תמצאו מנוע השוואת מחירים כזה, ובנוסף מידע וטיפים חשובים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה האופטימלית עבורכם.

אופציות נוספות של תחבורה בבוקרשט: הזמנת מוניות בבוקרשט באינטרנט (מהמלון לאטרקציות), הזמנה מראש של הסעה משדה התעופה בבוקרשט לעיר והסעות מבוקרשט ליעדים ברומניה ובבלקן, תוכלו למצוא במדריך על הזמנת מוניות בבוקרשט והסעה משדה התעופה.

לפני שאתם יוצאים לטיול ברומניה אנחנו ממליצים לשקול להצטייד בכסף רומני כבר בישראל. קראו את המדריך על קניית ליי רומני בנתב"ג בו תמצאו מידע על שירות נוח ואמין לרכישת מט"ח בכרטיס אשראי ואיסופו בשדה התעופה ביום הטיסה.

רוב המבקרים ברומניה יבלו לפחות לילה או שניים בבירה, בוקרשט. אם אתם מגיעים אל רומניה עם ילדים, חשוב שתוודאו מראש שמקומות הלינה שאתם מזמינים מותאמים למשפחות. תוכלו למצוא רשימה של מלונות שקיבלו ציונים גבוהים ממשפחות ששהו בהם במדריך על מלונות מומלצים בבוקרשט עם ילדים.

אם אתם מתכוונים לטוס עם הטלפון הנייד שלכם ולהישאר מחוברים במהלך החופשה ברומניה, קראו את המדריך לרכישת סים ו-eSim לרומניה בו תמצאו טיפים והמלצות חשובות בנושא תקשורת בחו"ל.

אם שאלתם את עצמכם מתי הכי כדאי לטייל ברומניה, קראו את המדריך שהכנו על מזג האוויר ברומניה והעונה המומלצת לחופשה, שכולל מידע על מזג האוויר ברומניה בכל חודש מחודשי השנה ומספק המלצות על חודשים מומלצים לחופשה ברומניה בהם ניתן ליהנות מאירועים מיוחדים שניתן לשלב בטיול.

האם צריך ביטוח נסיעות לרומניה?

נפתח בכך שנסיעה לרומניה בלי ביטוח נסיעות היא מאוד לא מומלצת. מדובר בהוצאה נמוכה יחסית לשאר הוצאות הטיול, שנותנת לכם ראש שקט ויכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. קחו בחשבון, שאם אתם זקוקים לטיפול רפואי כלשהו במהלך השהות ברומניה – אפילו טיפול פשוט בכאב בטן או בקרסול נקוע – עלות הטיפול הרפואי עלולה להיות גבוהה בהרבה מעלות שבועית של ביטוח בריאות לרומניה.

ביטוח נסיעות לרומניה מעניק לכם כיסוי במגוון רחב של מקרים שעלולים לקרות לכל מטייל במהלך החופשה: מאובדן כבודה ועד אשפוז או הטסה לארץ במקרה חירום רפואי, לא עלינו.

האם אפשר להזמין ביטוח נסיעות לרומניה אחרי הטיסה?

ברוב הביטוחים לא ניתנת אפשרות לבצע רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל אחרי שיוצאים מהארץ. אל תמתינו לרגע האחרון, ודאגו להזמין ביטוח נסיעות לרומניה לפני מועד הטיסה. אם בכל זאת התמהמהתם, ונזכרתם בצורך להזמין ביטוח חו"ל לרומניה ביום הטיסה, חלק מהביטוחים יאפשרו לכם לבצע את הרכישה ממש עד רגע היציאה מהארץ.

ביטוח נסיעות לרומניה למשפחות עם ילדים

בעיקרון, אין הבדל משמעותי בין הזמנת ביטוח נסיעות לרומניה עם ילדים לבין הזמנת ביטוח למבוגרים בלבד. לרוב, במועד הזמנת הביטוח תוכלו למלא את פרטי כל המבוטחים – מבוגרים וילדים – ולבצע רכישה משולבת של כיסוי ביטוחי לכל הנוסעים בכל הגילאים. בחלק מהביטוחים תעריף הביטוח לילדים הוא מעט זול יותר מהמחיר לאדם בוגר.

האם צריך הרחבות לביטוח נסיעות לרומניה?

בכל הפוליסות של ביטוח נוסעים לרומניה קיימת אפשרות להוסיף תשלום על התעריף היומי על מנת לקבל כיסוי גם עבור מקרים שאינם כלולים בפוליסה הבסיסית.

בחלק זה של המדריך נפרט מעט על מספר הרחבות פופולריות, על מנת לעזור לכם לענות על השאלה: אילו הרחבות כדאי להוסיף לביטוח נסיעות לרומניה?

לפני שנתחיל, נפתח בטיפים חשובים שכדאי לשים אליהם לב לפני הזמנת הרחבות לביטוח נוסעים לרומניה:

כל הרחבה מוגבלת לסכום פיצוי מקסימלי, שמשתנה בהתאם לפוליסות השונות.

במקרה של אובדן או גניבה של כבודה או ציוד שבוטחו בהרחבה מתאימה, בדרך כלל תתבקשו להציג הוכחות לכך שהפריטים נגנבו או אבדו. לכן, מומלץ לדווח למשטרה המקומית ולשמור עותק של מסמכי הדיווח.

קחו בחשבון, שבמידה והאובדן או הגניבה התרחשו בשל רשלנות שלכם, יתכן מאוד שתביעתכם תידחה. לכן חשוב לנקוט באמצעי זהירות מתאימים, ולא להסתמך אך ורק על הביטוח.

ביטוח לרומניה לביטול וקיצור נסיעה

הרחבת ביטול וקיצור נסיעה לרומניה מאפשרת לכם לקבל החזרים למגוון הזמנות שביצעתם לקראת חופשה שבוטלה או קוצרה, כמו למשל כרטיסי רכבת או בתי מלון. ההרחבה תקפה רק במקרים בהם סיבת הביטול או הקיצור של החופשה כלולה ברשימה מוגדרת מראש המופיעה בתנאי ההרחבה. לרוב, הכיסוי שתקבלו יהיה רק על הסכום שעבורו לא ניתן לקבל החזר מהספק.

ביטוח כבודה לרומניה

אנחנו ממליצים לשקול בחיוב הזמנת הרחבת כבודה לביטוח חו"ל ברומניה כמעט לכל מי שטס לרומניה. מדובר בהרחבה שתזכה אתכם בפיצוי במקרים של אובדן, גניבה או נזק לכבודה עמה טסתם לחו"ל. בחלק מהחברות הישראליות תקבלו כרטיס נטען, שיאפשר לכם לקבל תשלום מידי במקרה של אובדן כבודה, איחור ארוך בהגעה שלה לחו"ל (לרוב למעלה מ-12 שעות) או נזק לכבודה. הסכום שתקבלו ישירות לכרטיס הנטען יעזור לכם לרכוש ברומניה ציוד חלופי במקום זה שאבד או ניזוק.

לרוב הרחבת כבודה כוללת רשימה של חפצים בעלי ערך שלא נכללים בכיסוי. לביטוח של חפצים אלה (למשל טלפון סלולרי, מצלמה וכו') תצטרכו לרכוש כיסוי בהרחבה נפרדת.

עניין נוסף שחשוב לבדוק מראש הוא הגבלת סכום הכיסוי המופיעה בתנאי הפוליסה. לרוב יש מגבלה של סכום הפיצוי סביב 2000$-2500$, כך שחשוב לתכנן היטב מה אתם מעוניינים לקחת אתכם לחו"ל על מנת שלא תספגו נזק גדול מדי במקרה בו תאבדו את הכבודה.

הרחבת ביטוח טלפון נייד לרומניה

ברוב הפוליסות פלאפון איננו מכובה בהרחבת כבודה בסיסית, ויש לרכוש עבורו הרחבה נפרדת. במהלך רכישת ההרחבה תתבקשו לציין מראש את מספר הדגם, ובמידת הצורך תהיו זכאים להחזר עבור הדגם הספציפי בלבד. ברוב הביטוחים של חברות ישראליות הכיסוי לטלפון נייד מוגבל לסכום של 750$-1000$.

ביטוח מחשב נייד לרומניה

אם אתם מעוניינים לקחת אתכם מחשב נייד לחופשה ברומניה, קחו בחשבון שבדומה לטלפון נייד, גם לפטופ אינו כלול בדרך כלל בהרחבת הכבודה הבסיסית, ואם תרצו לבטח אותו, יהיה עליכם לרכוש הרחבה מיוחדת. ברוב הפוליסות כיסוי של נזק או אובדן של מחשב נייד מוגבל לסכום של כ-2000$, והוא תלוי בדגם הספציפי אותו תציינו במהלך רכישת הפוליסה.

הרחבת ספורט אתגרי לרומניה

הרחבת ספורט אתגרי ברומניה כוללת רשימה של ענפי ספורט ופעילויות אקסטרים, שלרוב כוללת סנפלינג, בנג'י, סקי מים, קיאקים וכיו"ב. בד"כ הרחבות ספורט אתגרי לא כוללות ספורט חורף או השתתפות בספורט תחרותי/מקצועי, שעבורם יש הרחבה נפרדת. לכן, הקפידו לבדוק היטב את רשימת הפעילויות לפני הזמנת ההרחבה, על מנת לוודא שהיא אכן רלוונטית לפעילויות שבכוונתכם לכלול במהלך החופשה.

ביטוח חו"ל לרומניה בהריון

נשים בהריון שמעוניינות לטוס לרומניה בראש שקט, יכולות להצטייד בהרחבה ייעודית זו, שתכסה אותן במקרה בו יידרשו לעבור הליך רפואי שקשור להיריון במהלך החופשה בחו"ל. חשוב לשים לב, שהכיסוי לא כולל בדרך כלל בדיקות שגרתיות, אלא רק מקרי חירום שמצריכים טיפול מיוחד. חברות הביטוח הישראליות יבקשו בד"כ לציין האם הנוסעת המבוטחת בהריון, ובאיזה שלב. הרחבת ההיריון אפשרית עד שלב מסוים, בד"כ עד שבוע 32, ותקפה להריונות ללא סיבוכים. קראו היטב את תנאי הפוליסה ובדקו שהם אכן תואמים את מצבכן לפני ביצוע הזמנה של הרחבת הריון לביטוח חו"ל.

השוואת מחירים לביטוח נסיעות לרומניה

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה ביטוח חו"ל לרומניה, נעזרנו בהשוואות המחירים לביטוח חו"ל שמצוינות בתחילת המדריך ובדקנו מהם המחירים הכי זולים לביטוח נסיעות לרומניה.

בהשוואת המחירים שביצענו לביטוח חו"ל לרומניה, המחירים נעו בין כ-0.99$ לכ-5.9$ ליום לביטוח בסיסי. כאמור, המחיר הסופי אותו תתבקשו לשלם תלוי במידה רבה במצבכם הבריאותי, בתוכנית החופשה שלכם ובהרחבות שרלוונטיות עבורכם.

קחו בחשבון, שהתנאים, העלויות והמידע המופיעים במדריך נבדק נכון למועד כתיבתו. לכן, על מנת להעריך את מחיר הביטוח לרומניה לו אתם נדרשים תצטרכו לבצע השוואת מחירים מפורטת, אחרי בחינה של כלל האלמנטים הכלולים בפוליסה, ולבדוק איזו חברה מציעה את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל