טיולים מאורגנים באוסטריה

המדריך לטיולים מאורגנים באוסטריה הוא קריאת חובה לכל מי שמתכנן חופשה באחת המדינות המרתקות באירופה. המדריך יספק לכם את כל ההסברים הנחוצים: איך למצוא מחיר זול לטיול מאורגן לאוסטריה, טיפים להזמנה נכונה, ואפילו המלצות על טיולים שונים והשוואות מחירים.

דילים לוינה במבצע               |              טיולים מאורגנים באוסטריה

איך מזמינים טיול מאורגן לאוסטריה?

השלב הראשון והחשוב ביותר: השוואת מחירים לטיולים מאורגנים באוסטריה.

משם, הדרך לחופשה המיוחלת קצרה: מוצאים טיול איכותי במחיר טוב, ממלאים טופס הזמנה וממתינים לאישור.

רוב השוואות המחירים מופעלות ע"י חברות תיירות (בשיתוף עם מפעילי הטיולים), והן גם יבצעו עבורכם את ההזמנה. חלק מהשוואות המחירים מופעלות ע"י מפעילי הטיולים, להזמנה ישירה מהספק.

חשוב לזכור לבצע השוואת מחירים והזמנה רק בכתובת בטוחה ומוכרת. ריכזנו עבורכם את כל הלינקים להשוואות מחירים אמינות כאן במדריך.

המלצות להשוואות מחירים של טיולים מאורגנים באוסטריה

טיול מאורגן לאוסטריה עם גוליבר

גוליבר מציעים השוואת מחירים יעילה, בשיתוף עם מגוון רחב של מפעילי הטיולים הכי איכותיים בישראל. אם מצאתם טיול מתאים בגוליבר, מומלץ לשריין מקום אונליין כבר במנוע החיפוש. בגוליבר תוכלו להיעזר בשירות אנושי בוואצפ ובערוצים נוספים.

לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנת טיולים מאורגנים לאוסטריה דרך גוליבר

טיול מאורגן לאוסטריה עם איסתא

איסתא מפעילה טיולים מאורגנים לאוסטריה, כך שתוכלו להזמין ישירות ממפעיל הטיול. אפשר לסנן ולמיין את התוצאות, להזמין בלחיצת כפתור ולבדוק מגוון תאריכים אפשריים לכל טיול. שירות הלקוחות של איסתא זמין במגוון ערוצים, בנוסף לאיזור אישי באתר בו תוכלו לבצע פעולות.

לחצו כאן לחיפוש טיולים מאורגנים באוסטריה בעזרת איסתא

טיול מאורגן לאוסטריה עם אשת טורס

בהשוואת המחירים של אשת טורס תוכלו להזמין ישירות ממפעילת הטיולים הוותיקה. בחלק גדול מהטיולים אפשר גם לבדוק מי המדריך המשובץ לטיול (אם המידע כבר זמין), כך שזהו יתרון ענק. בנוסף, שירות הלקוחות של אשת טורס זמין בצ'אט, בוואצפ ובמגוון ערוצים נוספים. אשת טורס מציעים גם הנחות משתנות לחברי מועדון.

לחיפוש טיול מאורגן באוסטריה דרך אשת טורס לחצו כאן

טיול מאורגן לאוסטריה עם וואלה! טורס

השוואת המחירים של וואלה! טורס היא אחת הדרכים היעילות לסגור טיול מאורגן לאוסטריה: תקבלו בקליק רשימת טיולים (של המפעילים הכי טובים בארץ), ורק תצטרכו לבחור. בלחיצה על המשך מקבלים פרטים מלאים ומבצעים הזמנה. שירות הלקוחות זמין במספר ערוצים.

לחצו להזמנת טיול מאורגן לאוסטריה דרך וואלה טורס

טיול מאורגן לאוסטריה עם שופרסל Travel

השוואת המחירים של שופרסל Travel היא הכלי המושלם לתכנון החופשה שאתם חייבים להכיר.

לאחר הזנה של היעד, קיבלנו משופרסל Travel מגוון ענק של טיולים מאורגנים לאוסטריה ממגוון מפעילי טיולים מובילים, לכל תקציב ומכל סוג. תהליך ההזמנה מאוד קליל, וניתן להיעזר בשירות לקוחות אנושי בוואצפ (ובמגוון ערוצים נוספים). יתרון נוסף של שופרסל Travel הוא הנחות הקאשבק ללקוחות מועדון שופרסל.

להזמנת טיולים מאורגנים לאוסטריה עם שופרסל טראוול לחצו כאן

עוד מידע חשוב למטיילים באוסטריה

אם בסופו של דבר תחליטו לוותר על טיול מאורגן באוסטריה, ותחליטו לארגן את החופשה באופן עצמאי, השלב הראשון בתכנון יהיה הזמנת טיסות לאוסטריה. במדריך שלנו תקבלו מידע שיעזור לכם להשיג כרטיסי טיסה לאוסטריה במחיר זול, בנוחות ובקלות.

בנוסף, תצטרכו להזמין גם מלונות באוסטריה באופן עצמאי. קחו בחשבון, שאם אתם מגיעים אל אוסטריה עם ילדים, חשוב להזמין מלון שמתאים למשפחות. תוכלו להיעזר במדריך שלנו על מלונות מומלצים בוינה למשפחות עם ילדים.

תוכלו גם להזמין טיסות ומלונות באוסטריה כדיל משולב. במדריך שלנו בנושא חבילות נופש לאוסטריה תמצאו מידע שימושי על חברות דרכן מומלץ להשוות מחירים ולהזמין דילים משתלמים.

עוד נושא שחשוב לדאוג לו לקראת הטיסה הוא ביטוח נסיעות לאוסטריה. במדריך שלנו תוכלו למצוא מידע שיעזור לכם להזמין ביטוח נוסעים לאוסטריה במחיר זול מחברות אמינות.

במהלך טיול מאורגן באוסטריה לרוב יש פרקי זמן חופשיים, במהלכם תוכלו לבלות באופן עצמאי. כדי לתכנן את דרכי ההתניידות במהלך פרקי הזמן האלה, תוכלו להיעזר במדריך בנושא תחבורה ציבורית באוסטריה, הכולל מידע וטיפים על מגוון אמצעי תחבורה: רכבות באוסטריה, אוטובוסים באוסטריה ועוד.

אם וויתרתם על טיול מאורגן באוסטריה, והחלטתם על חופשה עצמאית, כדאי לכם לשקול אופציה של השכרת רכב באוסטריה. במדריך תמצאו מידע שיעזור לכם להחליט האם האפשרות הזו מתאימה לכם, ובמידה שכן, המדריך יעזור לכם לבצע הזמנה אחרי השוואת מחירים חכמה בין הצעות ממגוון חברות אמינות.

גם רכישת Sim לאוסטריה או eSim לאוסטריה הוא עניין שאנחנו ממליצים לדאוג לו לפני הטיסה. המדריך שלנו יעזור לכם להזמין את השירות אונליין, דרך חברות אמינות שמציעות חבילות גלישה מותאמות במיוחד לתיירים.

במידה ותרצו לשלב בחופשה באוסטריה משחק כדורגל של הליגה האוסטרית, היעזרו במדריך שלנו על מנת לרכוש כרטיסים דרך פלטפורמה אמינה.

המדריך בנושא מזג האוויר באוסטריה כולל מידע חשוב על תנאי מזג האוויר במדינה במהלך השנה, וכן מידע על אירועים ופסטיבלים באוסטריה, שתוכלו לשלב בחופשה בהתאם למועד בו בחרתם לטוס.

איך עובד טיול מאורגן לאוסטריה?

סגנון הטיול והפרטים המדויקים משתנים, אך לרוב טיולים מאורגנים לאוסטריה כוללים ליווי של מדריך ישראלי ומתחילים ממפגש בנתב"ג. משם, לרוב מדובר בטיסה ישירה לאוסטריה. טיול מאורגן כולל לוח זמנים מפורט ומתוכנן היטב, על מנת שתצליחו ליהנות מכל היעדים החשובים והאהובים. טיולים מאורגנים לאוסטריה לרוב כוללים גם העברות, כך שלא צריך לדאוג לתחבורה ציבורית או להשכרת רכב. בנוסף, ניתן למצוא גם טיולים בקונספטים שונים ולקהלי יעד שונים, כמו טיול מאורגן לאוסטריה לשומרי כשרות, טיול קולינרי לאוסטריה, וכול'.

אוסטריה: טיול מאורגן או עצמאי?

אחת הבחירות החשובות בתכנון הטיול היא האם לטוס לאוסטריה בטיול מאורגן או באופן עצמאי.

אין תשובה אחת נכונה, והעניין תלוי גם במטיילים ובהעדפות, אך ננסה להסביר כאן מהו הערך בטיול מאורגן לאוסטריה.

תכנון טיול עצמאי לאוסטריה לוקח הרבה זמן ואנרגיה. צריך לחקור את היעד, לרכוש כרטיסים לטיסות ואטרקציות, לתכנן את ההעברות והנסיעות בתחבורה ציבורית, למצוא בתי מלון ולקרוא חוות דעת, ועוד.

לעומת זאת, בהזמנת טיול מאורגן לאוסטריה אין צורך בתכנונים רבים. מוצאים טיול מתאים, מזמינים, ומתחילים לארוז. המומחים שמתכננים את הטיול מכירים את היעדים היטב וידעו לחסוך לכם טעויות של מתחילים, לוודא שהזמן מנוצל בצורה הטובה ביותר, ושתספיקו לראות את כל יעדי החובה. בנוסף, תוכלו לשמוע על ההיסטוריה והתרבות של העיר ממדריך דובר עברית. חלק מהטיולים המאורגנים כוללים גם סיורים עם מדריך מקומי מדי פעם.

טיפים להזמנת טיול מאורגן לאוסטריה

אספנו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם ליהנות מחוויה מושלמת, החל מההזמנה ועד החזרה לארץ.

טיפ 1: בודקים מה כלול במחיר

מנועי החיפוש בתחילת המדריך בד"כ יציגו בפניכם רשימת "כלול" ו"לא כלול" במחיר. למרות שרוב השירותים כלולים במחיר, חשוב לשים לב לפרטים הקטנים כמו ביטוח נסיעות (שלרוב יהיה עליכם לרכוש בנפרד), וחישוב הוצאות נוספות כמו טיפים וביזבוזים.

טיפ 2: בודקים אם הטיול כולל סיורי בחירה

לעיתים משולבים בלו"ז של טיולים מאורגנים לאוסטריה סיורים הנקראים "סיורי בחירה". לרוב, ניתן לבחור אם לצאת לסיור בחירה (בעלות נוספת בד"כ) או להישאר במלון. עם זאת, לעיתים המלון באותו היום עלול להיות מרוחק או חסר אטרקציות, כך שלצאת לסיור הבחירה היא האופציה הפרקטית היחידה. לכן, חשוב לשים לב לפרטים הבאים:

אם אתם שוקלים להצטרף לסיור הבחירה, בדקו את העלות הנוספת מראש.

אם אתם שוקלים לא להצטרף לסיור הבחירה, בידקו היכן המלון נמצא באותו היום ומהן האופציות הנוספות שעומדות בפניכם.

טיפ 3: בודקים את הפרטים הקטנים

בלחיצה על הטיול הרלוונטי בתוצאות החיפוש, תקבלו את הפרטים המלאים של הטיול. אלו רק כמה מהפרטים החשובים שכדאי לבדוק בשלב זה:

שעות הטיסה

האם הטיסה כוללת כבודה?

בסיס אירוח (ארוחת בוקר? חצי פנסיון?)

אילו אתרי תיירות כלולים בתוכנית

טיפ 4: נעזרים בכמה השוואות מחירים לטיול מאורגן באוסטריה

טעות נפוצה של מטיילים היא לבדוק מחירים רק במנוע חיפוש אחד. אך למעשה, למרות שטיול ספציפי יכול להופיע בכמה השוואות מחירים, לעיתים התוצאות לא חופפות וישנם טיולים שעולים רק במנוע חיפוש מסוים. לכן, מומלץ לבדוק בלפחות שתיים מהשוואות המחירים שבתחילת המדריך.

טיפ 5: בודקים מחירים לאמצע השבוע

אם יש לכם את האופציה, כדאי לבדוק מחירים גם לטיול מאורגן לאוסטריה באמצע השבוע, לסיכוי גבוה יותר למציאת מחירים זולים.

מסלולים מומלצים לטיול מאורגן באוסטריה

ניתן למצוא מגוון רחב של מסלולים מומלצים לטיול באוסטריה, בהתאם להעדפות שלכם, לאורך הטיול ולתקציב. הטיולים המאורגנים הזולים ביותר לאוסטריה לרוב מתמקדים בוינה והאיזור, ומתאימים גם לסוף שבוע, מחמישי עד ראשון.

טיולים מאורגנים לאוסטריה משלבים לעיתים קרובות גם ביקור בערי בירה של מדינות שכנות. תוכלו למצוא למשל טיול מאורגן לאוסטריה ולצ'כיה, טיול מאורגן לאוסטריה וסלובקיה ועוד.

טיולים מאורגנים לאוסטריה לשומרי כשרות

בהשוואות המחירים שבתחילת המדריך, מצאנו מספר טיולים מאורגנים לאוסטריה לשומרי כשרות. הטיולים מסומנים ב"כשר" או "לשומרי כשרות" ומתוכננים היטב כדי להתאים לקהל היעד. טיול מאורגן לאוסטריה הוא פתרון נפלא לשומרי כשרות, שיכול לחסוך לכם תכנון לוגיסטי מסובך, ולהעניק לכם חוויה מהנה עם לוח זמנים מותאם בשבת ופתרונות לוגיסטיים מבחינת ארוחות.

טיולים מאורגנים לאוסטריה לדוברי רוסית

בהשוואות המחירים בתחילת המדריך ניתן למצוא מגוון טיולים מאורגנים לאוסטריה לדוברי רוסית. טיולים אלו מותאמים לקהל דוברי הרוסית ומאפשרים למטיילים ליהנות מהחוויה במלואה.

טיולים מאורגנים לאוסטריה למשפחות

אפשר בהחלט למצוא טיולים מאורגנים לאוסטריה למשפחות, וחלקם אפילו ממש מיועדים למשפחות עם ילדים וכוללים ביקור בפארק מים ומגוון אטרקציות שילדים אוהבים. חשוב לבדוק את התוכנייה היטב כדי לוודא שאופי הטיול אכן מתאים לגילאי הילדים, ובעת החיפוש לסמן את מספר הילדים והגילאים המדויקים, כדי לקבל אופציות רלוונטיות.

טיול מאורגן לוינה ובודפשט

בהשוואות המחירים שבתחילת המדריך מצאנו מגוון טיולים מאורגנים לוינה ובודפשט, שמתאימים גם לחופשה קצרה ומאפשרים למטיילים ליהנות משתי ערי הבירה האהובות בחופשה אחת.

טיול מאורגן לאוסטריה וחבל טירול

חבל טירול הוא אחד היעדים האהובים באוסטריה, בזכות העיירות הציוריות והטבע המרהיב. ניתן למצוא מגוון טיולים מאורגנים לאוסטריה וחבל טירול בהשוואות המחירים שבתחילת המדריך.

השוואת מחירים לטיולים מאורגנים לאוסטריה

כדי למצוא מחיר זול לטיול מאורגן לאוסטריה ביצענו חיפוש חכם בהשוואות המחירים הכי אמינות בשוק (לינקים בתחילת המדריך).

המחיר הכי זול לטיול מאורגן לאוסטריה שקיבלנו הוא 921$ לטיול של 6 ימים, שמשלב את וינה, בודפסט ופראג.

מחירי טיולים מאורגנים לאוסטריה בלבד התחילו מכ-969$ (טיולים לוינה בדרך כלל).

באופן כללי, המחירים לטיולים מאורגנים באוסטריה מאוד משתנים ונעים בין כ-1000$ לכ2000$ (לעיתים גם יותר או פחות), בהתאם לאורך הטיול, הארוחות הכלולות ועוד. לכן, חשוב להשוות מחירים במנועי החיפוש שבתחילת המדריך.

חשוב לזכור שהמחירים המוצגים הם בד"כ לנוסע על בסיס זוגי, ושכל התנאים, המידע והעלויות במדריך נבדקו נכון לכתיבתו ועלולים להשתנות.

סיורים מודרכים באוסטריה עם מדריך מקומי

גם אם סגרתם טיסה ומלון באופן עצמאי, מומלץ להוסיף טיול מודרך באוסטריה עם מדריך מקומי.

טיולים כאלו מגיעים במגוון קונספטים, ומתמקדים בד"כ ביעד אחד או שניים: סדנה של כמה שעות, סיור ביעד ספציפי, טיול אורבני בכל יעדי החובה של וינה או זלצבורג, טיולים בטבע, טיולים של מספר ימים ואפילו סיורי הליכה או סאגוויי.

יש שתי דרכים בטוחות להזמין טיולים באוסטריה עם מדריך מקומי:

טיולים מודרכים באוסטריה עם Getyourguide

Getyourguide מציע מאגר ענק של טיולים וסיורים באוסטריה. ניתן לחפש לפי נושא ויעד, לקרוא חוות דעת, ולהזמין בקלות אונליין.

לחיצה על הקישור ל-"Getyourguide" תפנה אתכם ישירות לרשימת הטיולים הזמינים באוסטריה ותחסוך לכם את החיפוש. ההזמנה דרך האתר בטוחה ואמינה, עם תנאי ביטול ושינוי מאוד נוחים ושירות לקוחות מעולה באנגלית.

טיולים מודרכים באוסטריה עם Viator

מנוע החיפוש של ויאטור נחשב לאחד מכלי העזר הכי יעילים כיום לתכנון חופשה. מלבד כרטיסים לאטרקציות ותחבורה ציבורית, הוא גם מציע מגוון ענק של טיולים מודרכים באוסטריה, סיורים, סדנאות ועוד. גם Viator מציעים תנאי ביטול מעולים, שירות לקוחות נהדר באנגלית, ומאגר ענק של חוות דעת.

המלצות לסיורים מודרכים באוסטריה דרך Getyourguide

סיור צלילי המוזיקה בזלצבורג. למידע נוסף לחצו כאן

קונצרט מוצרט בזלצבורג. למידע נוסף לחצו כאן

סיור להאלשטאט מוינה (12 שעות כולל העברות). למידע נוסף לחצו כאן

המלצות לסיורים מודרכים באוסטריה דרך Viator

סיור לעמק הדנובה מוינה (כולל שייט בנהר בקיץ). למידע נוסף לחצו כאן

סיור יין מוינה באזור כפרי קרוב לעיר. למידע נוסף לחצו כאן

טיול יום לזלצבורג מוינה, כולל ביקור באגם זלצקמרגוט. למידע נוסף לחצו כאן

המלצות לסיורים בוינה

סיור הליכה בוינה. למידע נוסף לחצו כאן

טיול יום לבודפשט מוינה, כולל העברות. למידע נוסף לחצו כאן

המלצות לסיורים בזלצבורג

סיור הליכה בזלצבורג עם מדריך מקצועי. למידע נוסף לחצו כא

סדנת בישול בזלצבורג להכנת שטרודל תפוחים. למידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל