יעדים לנפוש בראש שקט הקיץ הזה 2024

הקיץ כבר החל, המעלות עולות בהדרגה ובעוד רגע יתחיל החופש הגדול ועימו יגיעו חודשי יולי אוגוסט – חודשי הקיץ שבהם נוסעים לא רק ישראלים לנפוש בחו"ל, אלא כל העולם כולו. כיוון שכך, אספנו לכם רשימת יעדים שתוכלו לצאת לנפוש בהם בראש שקט מבלי כל הרעש וההמולה של כל העולם.

חופשה נעימה במיוחד באיי סיישל

איי סיישל נחשבים לאחד המקומות היפים והקסומים ביותר בעולם כולו. הם נחשבים לאחד ממקומות התיירות הפופולריים ובצדק, אך כאשר אתם שם, אינכם מרגישים בעומס או בריבוי תיירים. איי סיישל מציעים מגוון אטרקציות רחב במיוחד. מעבר לפעילויות הספורט הימיות שתוכלו למצוא במקום, הכוללות: צלילה, שנורקלינג, שיט, דיג, שחייה במים צלולים ועוד. אטרקציות נוספות שתוכלו ליהנות מהן למשל, הן, ביקור בפארק הלאומי מורן סיישל, האי לה דיג, חוף בו ואלון, האי פרלין וגם האי אלדברה שבו חיים צבי הענק המרשימים. בכל אתר תוכלו להתרשם מהחופים היפהפיים, בעלי החיים המקומיים, הצמחייה הירוקה והשקט שאופף את האיים הטרופיים המרהיבים הללו.

חופשה בראש שקט במאוריציוס

גם מאוריציוס נחשב ליד מבוקש ולא בכדי. גם כאן תוכלו למצוא מים צלולים וזכים, רצועות חוף ארוכות בעלות חול לבן רך וצמחייה טרופית, שמהווה את הרקע המושלם לכל היופי הזה. גם במאוריציוס תוכלו ליהנות משלל פעילויות מים ספורטיביות, הליכה על החופים היפים, שיזוף ורגיעה ואפילו סיורים בין האיים השונים.

אטרקציות נוספות שתוכלו ליהנות מהן במאוריציוס הן ביקור בהר מורן הנחשב לגבוה מבין כל ההרים ולו היסטוריה מעניינת ועשירה במיוחד, הגן הבוטני של העיירה פמפלמוס,  הנחשב לאחד הגנים המרהיבים והעתיקים ביותר, שם תמצאו מגוון עצום של פרחים וצמחייה יוצאים מן הכלל. בנוסף, תוכלו לבקר בעיר הבירה של מאוריציוס הלוא היא פורט לואי ולטייל באתרים ההיסטוריים שמציעה הבירה. באי לה בנץ' תפגשו שוניות אלמוגים שאסור לכם לפספס, ומי שרוצה לחוות חוף שמרגיש ממש כמו גן עדן עלי אדמות יכול להגיע אל חוף גראנד באי.

חופשת בטן גב מושלמת בפונטה קאנה

פונטה קאנה היא עיר נופש השוכנת ברפובליקה הדומיניקנית. היא מציעה למבקריה, חופים יפהפיים, מים כחולים צלולים וגם היא נראית ממש כאילו יצאה מתוך גלויה טרופית עם מים שקטים בגווני טורקיז, חופים לבנים ועצי דקל המעטרים את החופים בנונשלנטיות. בפונט הקאנה תוכלו לצאת לחופשת בטן גב אמיתית ורק להירגע ולהתמסר לכל היופי הטרופי שמקיף אתכם מכל עבר. אל תפספסו את פארקי המים שלה, שבהם תוכלו להעביר יום שלם בקלות, הזמינו שיט וצאו לחקור את האוקיינוס גם בלילה כאשר כל הכוכבים פרושים מעל ראשיכם, בקרו בעיר סנטו דומינגו, בקרו באי סאונה וגם במערת הגילנה. עוד אטרקציה שאתם לא רוצים לפספס היא חיי הלילה התוססים המציעים מגוון רחב של ברים, ומועדונים שבהם תוכלו לבלות עד אור הבוקר.

חופשה חלומית במרחק נגיעה בקורפו יוון

קורפו נחשב לאחד האיים המיוחדים של יוון. הוא ממוקם במערב והוא פופולרי בזכות חופיו היפים, הכפרים הציוריים שבו, הנוף ההררי המשתלב בהרמוניה עם חוף הים, מטעי הזיתים והאדריכלות הוונציאנית המורגשת בחלקים נרחבים של האי, עקב השפעות השלטונות הזרים ששלטו באי וביניהם גם האיטלקים. בקורפו תוכלו ליהנות כמובן משלל פעילויות ימיות ספורטיביות ובפרט בחוף פאלאוקאסטרו המציע חוף לבן ורך לצד מים זכים ותכולים ושפע של פעילויות. צאו לבקר בעיר העתיקה של קורפו ואולי תרגישו כאילו אתם צועדים ברחובות ונציה עצמה, אל תפספסו את קאנאל ד'אמור המבטיח לזוגות ששוחים בו אהבה נצחית, בקרו בארמון אכילאון המרשים, ותיהנו מהשקט והשלווה שמציע האי הנפלא הזה.

 

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל