שביל למלון מחוף ים פרטי

Blue Sea Beach Resort מלון בפרילאקי (רודוס) הכל כלול

הזמנת דילים לרודוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

סגרנו חופשה לרודוס ל- 5 ימים, 4 לילות על בסיס הכל כלול ב-3700 ש"ח לזוג, בסוף יולי 2024. מחיר טוב לשיא העונה.
מאמצע ספטמבר ניתן להשיג חופשה באותו מלון, Blue Sea Beach Resort, לאותו מספר ימים, במחיר של 1500 ש"ח לזוג.

לחצו כאן להזמנת חדרים במלון Blue Sea Beach Resort

מה יש בסביבת המלון Blue Sea Beach Resort?

למלון יש חוף פרטי עם גישה ישירה ומיטות שיזוף בחינם.
על החוף, קרוב למלון, יש אטרקציות ספורט ימי בתוספת תשלום – אופציה מעולה לבילוי עבור מי שמגיעים אל יוון עם ילדים.

יציאה מלובי של המלון לבריכה ולים
יציאה מלובי של המלון לבריכה ולים

במרחק של בערך קילומטר מהמלון יש פארק מים מאוד גדול שמתאים לבילוי משפחתי ליום שלם. ניתן להגיע אל פארק המים באוטובוס, שעוצר בתחנה שצמודה למלון. האוטובוס מגיע כל 20 דקות, ולוח זמני ההגעה שלו לתחנה הסמוכה מפורסמת על הקיר במלון בצמוד ללובי.

במרחק של כ-5 דקות הליכה מהמלון יש מרכז קניות גדול ששווה לבקר בו.

מי שרוצה לחוות את העיר העתיקה של רודוס, ניתן לתפוס אוטובוס מתחנה הסמוכה למלון. האוטובוס מגיע לתחנה המרכזית ברודוס, ומשם ניתן ללכת ברגל לעיר העתיקה, לרדת למרינה ולהתרשם מהיאכטות היוקרתיות שעוגנות בו.

עוד המלצות חשובות למטיילים ביוון

תכנון טיול ביוון מתחיל בהזמנת טיסה ליוון. במדריך שלנו תמצאו כלי שיעזור לכם לבצע השוואת מחירים חכמה ויעילה במנוע חיפוש אמין ומוכר, ובנוסף עצות וטיפים לביצוע חיפוש יעיל. יוון היא מדינת איים, ואם תרצו לצאת מרודוס ולבקר באיים נוספים או בחלק היבשתי של המדינה, יתכן ששווה לכם לבחון את האופציה של טיסות פנים ביוון.

אחרי שהצטיידתם בכרטיסי טיסה, אל תשכחו לדאוג לביטוח נסיעות ליוון. במדריך שלנו תוכלו למצוא רשימת חברות אמינות ומוכרות שמציעות ביטוח נוסעים ליוון במחיר זול במיוחד.

במידה ואתם מתכוונים לשלב בטיול יעדים נוספים, ואתם מחפשים מקומות אירוח נוספים, קראו את המדריך שלנו בנושא מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים. תוכלו למקד את החיפוש בעזרת המדריכים המתייחסים לבתי מלון מומלצים למשפחות ביעדים מרכזיים ביוון, למשל: מלונות מומלצים באתונה למשפחות עם ילדיםמלונות מומלצים למשפחות בכרתיםמלונות מומלצים ברודוס עם ילדים ועוד.

לשילוב הזמנת טיסה ומלון לעסקה אחת, מומלץ להיעזר במדריך בנושא דילים ליוון, בו ריכזנו מידע והמלצות על חברות המציעות חבילות נופש ליוון.

אם אתם שוקלים להזמין טיול מאורגן ליוון, במדריך שלנו תמצאו רשימת חברות שמציעות טיולים מאורגנים ביוון לתיירים ישראלים בתנאים טובים.

אנחנו ממליצים לקרוא לפני החופשה את המדריך על תחבורה ציבורית ביוון, בו מפורט מידע על אמצעי תחבורה שונים: אוטובוסים ביוון, רכבות ביוון, מעבורות ביוון ועוד, כולל אפשרות להזמנת כרטיסים מראש אונליין. במידה ואתם מעדיפים לנהוג עצמאית במהלך החופשה, קראו את המדריך בנושא השכרת רכב ביוון בו מופיעים מידע וטיפים לביצוע השוואת מחירים יעילה.

אחת האטרקציות בחופשה יוונית היא ללא ספק האוכל ביוון. במדריך שלנו תמצאו מידע שימושי לאיתור והזמנה של סיורי שוק, סדנאות בישול ואפילו ארוחה אותנטית בביתה של משפחה מקומית.

על מנת שתוכלו להתחבר לסלולרי שלכם מיד לאחר הנחיתה, בלי להסתבך ולבזבז זמן על רכישת סים ליוון אצל ספק מקומי, אנחנו ממליצים להזמין מראש Sim ליוון או eSim ליוון. במדריך שלנו תמצאו חברות שמספקות את השירות בליווי חבילות גלישה שמותאמות במיוחד לחופשות קצרות.

ניתן לשלב בחופשה ביוון אטרקציה מיוחדת: שיט בין איי יוון ביאכטה מפנקת. במדריך שלנו מופיע מנוע השוואת מחירים דרכו ניתן לבצע גם הזמנה של השכרת יאכטה ביוון.

לשם תכנון יעיל ונוח של החופשה ביוון אתם מוזמנים להיעזר בכלי שהכנו עבורכם: מפת יוון בעברית למטייל הישראלי. על המפה מופיעים יעדים ברחבי המדינה. לחיצה על הסמנים הצבעוניים תפתח עבורכם קישור למדריך אודות היעד המבוקש.

Blue Sea Beach Resort – חדר עם נוף להרים

ניתן לבצע צ'ק אין משעה 14:00.

הצ'ק אין שלנו היה מהיר, ופקיד הקבלה אדיב מאוד.

בחרנו בחדר לזוג עם נוף להרים. החדר היה גדול, מרווח ומאוד נקי, עם מיטה נוחה ומפנקת. קיבלנו חדר בקומה ראשונה עם מרפסת ממש גדולה שצופה לגינה ולהרים. בחדר חיכתה לנו שישיית מים מינרליים בחינם ושי קטן עם ממתקים מקומיים. החדר מצויד בקומקום ותה, ובטלוויזיה עם מסך LCD.

חדר האמבטיה כולל מקלחון מרווח, עם תכשירי רחצה ומגבות.

סידור החדר והחלפת מגבות נעשים על בסיס יומי.

חדר עם נוף להרים במלון Blue seach beach resort
חדר עם נוף להרים במלון Blue seach beach resort
מרפסת של החדר עם נוף להרים
מרפסת של החדר

על המלון Blue Sea Beach Resort

למלון יש כמה בריכות גדולות ובריכת פעוטות נפרדת.
את המגבות לבריכה ניתן לקחת מהחדר בצמוד לבריכה ולהחליף פעם ב-3 ימים. (רושמים את מספר החדר ואת כמות המגבות: אחד לאדם)

בריכה במלון Blue seach beach resort
אחת הבריכות של המלון
בריכה במלון Blue seach beach resort
הבריכה הגדולה נוספת של המלון

ארוחות על בסיס הכל כלול

הבר שעל הים מציע אוכל חם משעה 10:30-17:30 הכולל מנות עיקריות, סלטים, פירות, גלידות וקינוחים. יש מבחר יפה ומגוון.

ארוחות בוקר/ צהרים וערב מוגשות בחדר האוכל הראשי בצמוד למלון והן ממש מעולות. יש מבחר יפה של בשרים: בקר, עוף, כמה סוגי דגים. ישנה גם עמדה נפרדת לצמחונים.

חשוב לציין שהאוכל לא כשר, למרות שניתן למצוא פה גם דגים ועוף.

יש עמדה מיוחדת לילדים שכוללת נקניקיות/ פסטה בולונז ועוד פינוקים משתנים.

חדר האוכל גדול ומרווח ויש מספיק מקום לכל האורחים. אני רוצה לציין את אחת העובדות בחדר האוכל שעבדה על פינוי השולחנות בשם Irene. זאת אישה סימפטית ונעימה שכל הזמן הייתה מחויכת וניגשה אלינו מדי פעם כדי לוודא שהכל בסדר ואנחנו נהנות מהמקום.

חוץ מחדר האוכל, במשך השהייה שלנו, ניתנה לנו גם אפשרות לאכול פעמיים בחינם למשך שהייה שלנו במסעדת המבורגרים של המלון. אומנם לא הספקנו להשתמש באפשרות הזו כי האוכל היה מאוד טעים ומגוון במהלך היום, אבל זו עוד אופציה נהדרת שהמלון מציע.

חדר אוכל
חדר אוכל הראשי

בידור

בערב, משעה 21:30, נערכות באמפיתיאטרון של המלון הופעות ממש טובות לכל המשפחה. ילדים קטנים יכולים לבלות בחדר המשחקים ובפעילויות שונות בהנחיית צוות הבידור, שגם דואג להפעיל את המבלים בבריכה.

פחות אהבנו את איכות האינטרנט בחדר ובאזור המלון, שהיה קצת חלש, ולכן היו גם ניתוקים בזמן השיחות בווטסאפ.

בזכות המכלול, האוכל הטעים והמגוון, ניקיון החדרים והמתקנים, יחס הצוות ומיקום המלון, הוא מקבל מאיתנו 9 מתוך 10 נקודות. בהחלט תמורה טובה לכסף!

לחצו כאן להזמנת חדרים במלון Blue Sea Beach Resort

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל