טיולים מאורגנים להונגריה

למי שמתכנן לצאת לטיול מאורגן בהונגריה, מומלץ לקרוא את המדריך הזה, בו תמצאו המלצות על השוואות מחירים אמינות, טיפים לבחינת ההצעות ולבחירת ההצעה המועדפת עבורכם ומידע על טיולים יומיים מודרכים אותם ניתן לשלב גם במסגרת טיול עצמאי.

         הזמנת דילים לבודפשט        |        הזמנת טיולים מאורגנים להונגריה

איך מזמינים טיול מאורגן להונגריה?

מחפשים טיול מאורגן להונגריה? מי שבוחר באופציה של טיול מאורגן לחו"ל חוסך לעצמו חלק ניכר מהתכנון וההכנות לקראת הטיסה, אבל על מנת למצוא את הטיול המתאים, חשוב לא לדלג על השלב הראשון של השוואת מחירים לטיולים מאורגנים בהונגריה.

לרוב השוואות המחירים תתבצע דרך מערכת של חברת תיירות, שדרכה ניתן לבצע גם את ההזמנה, ולעתים השוואות המחירים מופעלת על ידי הספק עצמו. בכל מקרה, חשוב לשים לב שאתם מבצעים השוואת מחירים דרך גוף בטוח ומוכר, שיעניק לכם שירות יעיל ואמין לאורך כל התהליך. על מנת להקל על החיפושים, ריכזנו כאן מספר חברות אמינות ומוכרות המאפשרות השוואת מחירים לטיולים מאורגנים בהונגריה.

המלצות על השוואות מחירים של טיולים מאורגנים בהונגריה

טיול מאורגן להונגריה עם גוליבר

לחברת גוליבר יש מנוע השוואת מחירים, שמופעל בשיתוף עם חלק גדול ממפעילי הטיולים המובילים בישראל. לאחר שתאתרו בעזרת המערכת של גוליבר טיול מאורגן להונגריה שמתאים לכם, תוכלו לבצע את ההזמנה ישירות מהמערכת, ובכך תהיו זכאים להיעזר בשירות הלקוחות של החברה שפועל במגוון ערוצים, כולל צ'ט אנושי בוואטסאפ.

לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנת טיולים מאורגנים להונגריה דרך גוליבר

טיול מאורגן להונגריה עם איסתא

חברת איסתא מפעילה בעצמה טיולים מאורגנים להונגריה, כך שהמערכת שלה מאפשרת הזמנה ישירות ממפעיל הטיול. את התוצאות ניתן לסנן ולמיין על מנת להציג בראש הרשימה טיולים מאורגנים להונגריה שמתאימים למועדים, ליעדים ולסגנון המבוקש. לאחר איתור טיול מאורגן להונגריה שתואם את מה שחיפשתם, תוכלו לבצע הזמנה מהירה אונליין. לאיסתא שירות לקוחות של שזמין במגוון ערוצים. באתר החברה יוקצה לכם אזור אישי בו תוכלו לבצע מגוון פעולות.

לחצו כאן לחיפוש טיולים מאורגנים בהונגריה בעזרת איסתא

טיול מאורגן להונגריה עם אשת טורס

גם חברת אשת טורס היא מפעילת טיולים שבאתר שלה ניתן לבצע השוואת מחירים והזמנה ישירה של טיולים מאורגנים להונגריה. במידה והטיול כבר בשלבי תכנון מתקדמים, תוכלו לראות כבר בשלב החיפוש מי המדריך המלווה. לאשת טורס שירות לקוחות שזמין בצ'אט באתר, בוואטסאפ ובשאר הפלטפורמות המקובלות. לאשת טורס יש מועדון לקוחות, המזכה את החברים בו הנחות משתנות על מגוון טיולים.

לחיפוש טיול מאורגן בהונגריה דרך אשת טורס לחצו כאן

טיול מאורגן להונגריה עם וואלה! טורס

דרך נוספת יעילה לביצוע השוואת מחירים לקראת סגירת טיול מאורגן להונגריה היא באמצעות מנוע השוואת המחירים של וואלה! טורס. החיפוש יוביל אתכם לרשימת טיולים של מפעילים מובילים בארץ מהם תוכלו לבחור את המתאים ביותר ולהזמין ישירות מהמערכת. גם לוואלה! טורס יש שירות לקוחות שזמין בגוון פלטפורמות.

לחצו להזמנת טיול מאורגן להונגריה דרך וואלה טורס

טיול מאורגן להונגריה עם שופרסל Travel

כלי נוסף לתכנון חופשה בחו"ל, שלא כולם מודעים לו, הוא השוואת המחירים של שופרסל Travel.

לאחר הזנת היעד המערכת של שופרסל Travel תציג לכם מגוון טיולים מאורגנים להונגריה של מפעילי הטיולים המובילים בארץ, אותם ניתן לסנן על פי מספר קטגוריות (טיולי משפחות, טיולים לדוברי רוסית ועוד). תהליך ההזמנה פשוט ונוח, ותוכלו להיעזר גם בשירות לקוחות אנושי בוואטסאפ ובשאר הפלטפורמות המקובלות. ללקוחות מועדון שופרסל, הזמנה דרך שופרסל Travel מזכה גם בהנחות קאשבק, כך ששווה לבדוק גם טיולים המופיעים במערכות השוואת מחירים נוספות, ולברר האם הזמנה דרך המערכת של שופרסל משתלמת יותר עבורכם.

להזמנת טיולים מאורגנים להונגריה עם שופרסל טראוול לחצו כאן

עוד המלצות חשובות לנוסעים להונגריה

אם בסופו של דבר תוותרו על טיול מאורגן בהונגריה, ותחליטו על ארגון הטיול בעצמכם, השלב הראשון יהיה הזמנת כרטיסי טיסה. במדריכים בנושא טיסות לבודפשט וטיסות לדברצן תמצאו מערכת השוואת מחירי טיסות לחו"ל שתעזור לכם לאתר ולרכוש כרטיסי טיסה מספקים אמינים במחירים משתלמים.

אם אתם מתכננים להגיע אל הונגריה עם ילדים, קחו בחשבון שיהיה עליכם להזמין מקומות אירוח שמתאימים למשפחות. במדריכים שלנו בנושא מלונות מומלצים בבודפשט למשפחות עם ילדים, ומלונות מומלצים בדברצן למשפחות עם ילדים תמצאו רשימות של בתי מלון שמשפחות ששהו בהם בעבר העניקו להם ציונים גבוהים וחוות דעת משבחות.

תוכלו לשלב את הזמנת הטיסות ומקומות האירוח במסגרת חבילת נופש לבודפשט. במדריך שלנו תוכלו לקבל סקירה על כלים לביצוע השוואת מחירים ורכישה של דילים להונגריה במחירים משתלמים, בלי להתפשר על איכות.

בין אם בחרתם באופציה של טיול מאורגן להונגריה, דיל לבודפשט או רכישה של כל אלמנט בנפרד וטיול עצמאי בהונגריה, חשוב לא לשכוח לרכוש ביטוח נסיעות להונגריה. במדריך שלנו ריכזנו רשימה של חברות אמינות שמציעות ביטוח נוסעים זול להונגריה.

לקראת החופשה בהונגריה תצטרכו להצטייד גם במטבע המקומי (גם אם אתם משתמשים בחו"ל בכרטיס אשראי או בארנק דיגיטלי, תמיד כדאי שיהיה עליכם קצת כסף מזומן). במדריך בנושא קניית פורינט הונגרי (HUF) סקרנו מגוון אפשרויות לרכישת מט"ח לקראת הטיסה, עם דגש על אופציה נוחה ומשתלמת, שתאפשר לכם להזמין פורינט הונגרי לשדה התעופה ולאסוף את השטרות בנתב"ג לפני שאתם עולים למטוס.

אם אתם בוחרים בטיול מאורגן בהונגריה, רוב הנסיעות שלכם יהיו כלולות במסגרת ההזמנה שביצעתם, אבל בכל טיול מאורגן יש פרקי זמן חופשיים בהם תוכלו לתור באזור באופן עצמאי. סביר להניח שבטיול ישולב זמן חופשי לקניות ובילוי עצמאי בבירה, בודפשט. אתם מוזמנים לקרוא את המדריך בנושא תחבורה ציבורית בבודפשט וללמוד על האפשרויות השונות להזמנת מוניות בבודפשט ולשימוש יעיל באמצעי התחבורה הציבורית בעיר.

במידה והחלטתם לצאת לטיול עצמאי, ואתם מעוניינים לשכור רכב ולנהוג בעצמכם, מומלץ לקרוא את המדריך בנושא השכרת רכב בהונגריה, שבו תמצאו כלים שימושיים להשוואת מחירים חכמה ולהזמנת רכב אונליין עוד לפני הטיול.

במהלך החופשה אל תשכחו להתנסות באוכל המקומי, שנחשב לאחת האטרקציות המענגות של הונגריה. במדריך בנושא אוכל בהונגריה תמצאו מידע על מסעדות בהונגריה, אוכל צמחוני וטבעוני בהונגריה, אוכל כשר בהונגריה ופעילויות ואטרקציות קולינריות בהונגריה שניתן לשלב בטיול.

גם בטיול מאורגן להונגריה וגם בטיול עצמאי, סביר להניח שתרצו להשתמש במהלך החופשה בטלפון הנייד שהבאתם אתכם מהארץ. במדריך  בנושא רכישת סים להונגריה או eSim להונגריה תמצאו המלצות על מספר חברות אמינות דרכן תוכלו לרכוש כרטיס תקשורת (פיזי או וירטואלי) ולהישאר מחוברים במהלך החופשה במסגרת חבילות גלישה ושיחות שמותאמות לתיירים, ושאינן מחייבות אתכם בהוצאות מיותרות על שירותים שאינכם זקוקים להם.

לא בטוחים מתי כדאי לטוס להונגריה? במדריך על מזג האוויר בהונגריה ועונה מומלצת לחופשה תמצאו מידע שימושי שיעזור לכם לקבל החלטה בהתבסס על תנאי מזג האוויר, צפיפות התיירים, רמות המחירים והאירועים שניתן לשלב בחופשה על פי עונות השנה ועל פי חודשי השנה.

תוכלו להיעזר גם במפת הונגריה בעברית למטייל הישראלי אותה הכנו על מנת לעזור לכם לתכנן או להבין את מסלול הטיול (תלוי אם בחרתם בטיול מאורגן או בטיול עצמאי).

איך עובד טיול מאורגן להונגריה?

רוב הטיולים המאורגנים להונגריה אותם תוכלו לאתר ולרכוש דרך המערכות שפורטו בתחילת המדריך מתחילים ממפגש של הקבוצה בנתב"ג עם מדריך ישראלי שילווה את הטיול לכל אורכו. סגנון הטיול ומשכו משתנים בהתאם לטיול שהזמנתם. לפני היציאה לטיול תקבלו לרוב לוח זמנים מפורט, הכולל את כל היעדים הכלולים בטיול, מקומות האירוח שתשהו בהם ופרקי הזמן שבהם תוכלו לבלות באופן חופשי בלי תלות בקבוצה. לרוב טיולים מאורגנים להונגריה כוללים העברות, כך שאתם לא צריכים לשבור את הראש לגבי הגעה משדה התעופה למלון או מהמלון לסיורים ולפעילויות המתוכננים לכם. ניתן למצוא טיולי קונספט או כאלה המותאמים לקהלי יעד ספציפיים, כמו טיול מאורגן להונגריה לשומרי כשרות, טיול קולינרי להונגריה, וכול'. ברוב המערכות תוכלו לסנן את התוצאות כך שיציגו לכם רק טיולים שמתאימים לקונספט המתאים לכם.

הונגריה: טיול מאורגן או עצמאי?

אם שאלתם את עצמכם האם להזמין טיול מאורגן להונגריה או לטייל באופן עצמאי, התשובה תלויה בעיקר בכם. ננסה להסביר מה הערך המוסף של טיול מאורגן להונגריה, ועבור מי מדובר באופציה עדיפה על פני טיול עצמאי.

נתחיל במובן מאליו: תכנון עצמאי של טיול להונגריה, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שאתם מבקרים במדינה, דורש לא מעט זמן והתעסקות. צריך ללמוד על המדינה, להכיר את היעדים האטרקטיביים בה, לתכנן לוחות זמנים, להזמין כרטיסים לאטרקציות ולאמצעי תחבורה ועוד ועוד. הזמנת טיול מאורגן להונגריה חוסכת לכם הרבה מאוד כאב ראש. מזמינים את הטיול, דואגים לדרכונים ולביטוח, אורזים ויוצאים לדרך. בטיול מאורגן אתם יודעים שהמסלול תוכנן על ידי אנשים שמכירים את המדינה היטב, ושכל האלמנטים בטיול נשקלו ואורגנו באופן מיטבי, בדרך שתאפשר לכם לחוות כמה שיותר בנוחות מקסימלית. יתרון נוסף של טיול מאורגן הוא הליווי של מדריך מקצועי, שיוכל לתת לכם מידע מרתק על ההיסטוריה והתרבות של המדינה, ויעשיר את החוויה שלכם. בחלק מהטיולים המאורגנים בהונגריה יכללו גם סיורים עם מדריך מקומי דובר אנגלית.

אם אתם חוששים שטיול מאורגן בהונגריה לא יאפשר לכם גם זמן לעצמכם, אין סיבה לדאגה. ברוב הטיולים המאורגנים יש פעילויות בחירה ופרקי זמן חופשיים, כך שתוכלו לשלב גם סיורים עצמאיים וזמן לשופינג ביעדים שונים לאורך המסלול המאורגן.

טיפים להזמנת טיול מאורגן להונגריה

על מנת לעזור לכם להזמין טיול מאורגן בהונגריה ריכזנו כאן עבורכם מספר טיפים שיכולים להבטיח לכם חוויה מושלמת, ולמנוע אי הבנות ומפחי נפש, החל מההזמנה ועד שתנחתו שוב בארץ:

לא לשכוח לבדוק מה כלול במחיר

ברוב מנועי השוואת המחירים לאיתור טיולים מאורגנים לחו"ל, כולל אלה המופיעים בתחילת המדריך, בתיאור הטיול תוצג לרוב רשימה של אלמנטים שלידם יצוין האם האלמנט "כלול" או "לא כלול" במחיר. רוב השירותים שמרכיבים את הטיול יהיו כלולים במחיר, אבל חשוב לשים לב לפרטים שאינם כלולים במחיר, ושאת עלותם תצטרכו לחשב בנוסף לעלות הטיול, כמו למשל ביטוח נסיעות להונגריה, שלרוב תצטרכו לרכוש בנפרד, או טיפים למדריכים ולנהגים. על מנת לדעת כמה בדיוק יעלה לכם הטיול בהונגריה הוסיפו למחיר הטיול המאורגן את כל ההוצאות הנלוות, כולל תקציב הבזבוזים שהקציתים לעצמכם. אם הסכום הכולל עומד בתקציב שלכם, תוכלו לבצע את ההזמנה בראש שקט.

לבדוק האם הטיול כולל סיורי בחירה

ברוב הטיולים המאורגנים תמצאו בלו"ז "סיורי בחירה". המשמעות היא שבחלון הזמנים האמור תוכלו לבחור האם לצאת לסיור (בד"כ בעלות נוספת), להישאר במלון או לצאת לפעילות עצמאית כלשהי. לפני שאתם מחליטים לוותר על סיור בחירה, בדקו היטב היכן ממוקם המלון בו תשהו באותו שלב של הטיול המאורגן להונגריה, ואילו אופציות נוספות לבילוי יש לכם בזמן שסיור הבחירה מתקיים. לעתים, ההחלטה לא להצטרף לסיור בחירה משמעותה בילוי של שעות ארוכות במלון מבודד, הרחק ממוקדי בילוי וקניות. אם זה פחות מתאים לכם, יתכן והאופציה המשתלמת והמהנה ביותר עבורכם תהיה דווקא כן להצטרף לסיור הבחירה.

לבדוק את הפרטים הקטנים

בכל הצעה לטיול מאורגן בהונגריה שתתקבל בתוצאות החיפוש שביצעתם יופיעו הרבה מאוד פרטים, שכל אחד מהם יכול להיות רלוונטי להחלטה שלכם האם כדאי או לא כדאי להזמין את הטיול. הנה כמה מהפרטים שכדאי לבחון רגע לפני שמבצעים הזמנה:

– מהן שעות הטיסות הלוך וחזור?

– איזו חברת תעופה מפעילה את הטיסות?

– האם הטיסה כוללת כבודה או שנדרש תשלום נוסף עבור כל מזוודה?

– מהו בסיס האירוח במלונות הכלולים בטיול – ארוחת בוקר? חצי פנסיון?

– אילו אתרי תיירות כלולים בתוכנית?

רק אחרי שתוודאו שאתם מודעים לכל הנתונים, ושחישבתם את כל העלויות העודפות שעשויות לנבוע מהם, בצעו את ההזמנה.

לבחון מספר השוואות מחירים לטיול מאורגן בהונגריה

כפי שציינו בתחילת המדריך, חלק ממנועי השוואת המחירים לטיולים מאורגנים לחו"ל מופעלים על ידי חברות שאינן ספקיות הטיולים עצמם. המשמעות היא, שאותו טיול מאורגן להונגריה יכול להופיע במספר מנועי השוואת מחירים. לעתים תוכלו להשיג עבור הטיול תנאים טובים יותר דרך מנוע חיפוש מסוים (כמו למשל, במקרה שאתם חברי מועדון הלקוחות של החברה שמפעילה את המנוע). בנוסף, יש אפשרות לאתר טיול מאורגן בהונגריה שמופיע רק במנוע חיפוש אחד, ולא באחרים. לכן, הדרך הטובה ביותר לבצע השוואת מחירים לטיולים מאורגנים להונגריה היא על ידי בדיקה של כמה מערכות השוואת מחירים ובחינת התנאים המוצעים בכל אחד ואחד מהם. ההמלצה שלנו היא לבצע חיפוש בלפחות שניים ממנועי השוואת המחירים המופיעים בתחילת המדריך לפני שמבצעים הזמנה.

לבדוק מחירים לטיול מאורגן בהונגריה באמצע השבוע

אם אתם אינכם מוגבלים לטיול מאורגן שכולל סוף שבוע, ויש לכם את הגמישות לשחק עם מועדי הטיול, קחו בחשבון שלרוב מחירי טיולים מאורגנים בהונגריה באמצע השבוע יעלו פחות מטיולים בסופ"ש.

מסלולים מומלצים לטיול מאורגן בהונגריה

ניתן למצוא מגוון מסלולים מומלצים לטיול בהונגריה. האופציה המתאימה לכם תלויה בהעדפות שלכם, באורך הטיול המבוקש ולתקציב שעומד לרשותכם. הטיולים המאורגנים הזולים ביותר להונגריה לרוב מתמקדים בבירה בודפשט, וכוללים את האטרקציות המובילות בסביבותיה: הרובע היהודי, ברך הדנובה, טירת בודפשט ועוד.

טיולים מאורגנים להונגריה יכולים לשלב גם מעבר ליעדים במדינות שכנות, כמו למשל וינה באוסטריה ופראג בצ'כיה.

טיולים מאורגנים להונגריה לשומרי כשרות

בהשוואות המחירים המופיעות בתחילת המדריך תוכלו לבחור במסנן קטגוריות הטיולים באופציה של "שומרי מסורת" או "שומרי כשרות" וכך יוצגו לכם בתוצאות טיולים מאורגנים להונגריה שמסומנים כ-"כשר" או "לשומרי כשרות" ומתוכננים במיוחד על מנת לענות על הצרכים של קהל היעד. שומרי כשרות מעידים כי אחד האלמנטים שמקשים ביותר עבורם את התכנון של חופשה בחו"ל הוא נושא המזון הכשר. לכן, לשומרי מסורת טיול מאורגן להונגריה הוא פתרון מצוין, שיכול לחסוך לא מעט כאב ראש. טיול מאורגן לשומרי כשרות יהיה עם לוח זמנים מותאם לשמירת שבת ויכלול מגוון פתרונות לוגיסטיים לארוחות כשרות.

טיולים מאורגנים להונגריה לדוברי רוסית

כאמור, אחד היתרונות הבולטים בהזמנת טיול מאורגן להונגריה על פני תכנון טיול באופן עצמאי הוא הליווי הצמוד של מדריך ישראלי, הבקיא בהיסטוריה ובתרבות המקומיים, והמעניק ערך מוסף של ידע ועניין במהלך הביקור באתרים ובאטרקציות הכלולים במסלול. מטיילים ששפת אמם היא רוסית, ולא עברית, יכולים ליהנות מהערך המוסף של הדרכה בשפת האם על ידי הזמנת טיולים מאורגנים להונגריה לדוברי רוסית. מגוון הטיולים לדוברי רוסית הוא רחב, כך שאין צורך להתפשר על איכות הטיול על מנת ליהנות מהחוויה במלואה.

טיולים מאורגנים להונגריה למשפחות

גם טיולי משפחות להונגריה הם חלק מהקטגוריות לפיהן אפשר למקד את החיפוש במנועי השוואת המחירים המוצגים בתחילת המדריך. חשוב להבחין בין טיולים שיכולים להתאים למשפחות לבין טיולים שתוכננו במיוחד למשפחות עם ילדים, בהם לרוב ניתן למצוא בלו"ז אטרקציות ייחודיות לילדים ובני נוער, כגון פארקי שעשועים, פארקי מים וכיו"ב. בעת החיפוש מומלץ לסמן את מספר הילדים ואת הגילאים של כל ילד וילד, כדי לדייק את החיפוש ולקבל רק אופציות רלוונטיות להרכב המשפחתי שלכם.

השוואת מחירים לטיולים מאורגנים להונגריה

חיפשנו בהשוואות המחירים המופיעות בתחילת המדריך מחיר זול לטיול מאורגן להונגריה.

המחיר הכי זול לטיול מאורגן להונגריה שקיבלנו הוא $799 לטיול של 5 ימים (4 לילות) הנושא את הכותרת: בדרכי הקיסרות האוסטרו-הונגרית, ומתמקד באזור הבירה בודפשט.

באופן כללי, המחירים לטיולים מאורגנים בהונגריה משתנים בהתאם לאורך הטיול ולמגוון האתרים הכלולים בו. באופן כללי, המחירים שמצאנו נעו בין כ-800$ לאדם לטיול של חמישה ימים באזור בודפשט בלבד, לבין כ-1300$ לאדם לטיול של שמונה ימים הכולל את צ'כיה, סלובקיה, אוסטריה והונגריה.

שימו לב שהמחירים המוצגים מתייחסים לרוב לנוסע על בסיס חדר זוגי. על מנת לבדוק את העלות המדויקת יש לציין את מספר המטיילים המדויק, את הגילאים ואת סוג החדרים הנדרשים.

התנאים, המידע והעלויות המופיעים במדריך נכונים למועד כתיבתו והם עשויים להשתנות מעת לעת.

סיורים מודרכים בהונגריה עם מדריך מקומי

טיול מאורגן להונגריה הוא אופציה מצוינת עבור רבים, אבל לא כל המטיילים אוהבים להיות כבולים לקבוצה ולמדריך לאורך כל החופשה.

גם אם החלטתם שטיול מאורגן להונגריה לא מתאים לכם, תוכלו ליהנות לאורך חלק מהחופשה מסיורים, טיולים ופעילויות מודרכים על ידי מדריכים מקומיים דוברי אנגלית.

יש מגוון רחב של טיולים ופעילויות – מסדנה של כמה שעות ועד טיולים של מספר ימים – שתוכלו לשלב בתוך חופשה שתוכננה באופן עצמאי.

על מנת להזמין פעילויות, סיורים וטיולים בהונגריה עם מדריך מקומי, מומלץ לבצע חיפוש באתר אמין ואיכותי, שמציע מגוון רחב של פעילויות, חיפוש נוח ויעיל ושירות לקוחות זמין.

לנוחיותכם, איתרנו שתי פלטפורמות בטוחות להזמנת פעילויות וטיולים בהונגריה עם מדריך מקומי, שתוכלו להיעזר בהן ולהיות בטוחים שתקבלו תמורה ראויה לכספכם:

טיולים מודרכים בהונגריה עם Getyourguide

Getyourguide הוא אתר הכולל מאגר עצום של טיולים וסיורים בהונגריה ומגוון אטרקציות שתוכלו לשלב בטיול שתכננתם בעצמכם. תוכלו לחפש פעילויות בהונגריה לפי נושא או לפי יעד ספציפי. לגבי כל פעילות תוכלו לקרוא חוות דעת של מטיילים שהתנסו בה בעבר, ולאחר שתבחרו בפעילויות המתאימות תוכלו הזמין אותן בקלות אונליין מראש, כך שתגיעו להונגריה בידיעה שהלו"ז שלכם כבר מתוכנן במידה הרצויה לכם. ההזמנה דרך האתר בטוחה ואמינה, עם תנאים נוחים של ביטול ושינוי ועם שירות לקוחות מצוין סביב השעון בשפה האנגלית.

לחיצה על הקישור ל-"Getyourguide" תפנה אתכם ישירות לרשימת הפעילויות הזמינות בהונגריה.

טיולים מודרכים בהונגריה עם Viator

כלי עזר מעולה נוסף שיכול לעזור לכם לתכנן את לו"ז החופשה בהונגריה הוא מנוע החיפוש של ויאטור. האתר כולל אפשרות לרכישת כרטיסים לאטרקציות ולתחבורה ציבורית בהונגריה, ובנוסף תוכלו למצוא בו גם מגוון רחב של סיורים, סדנאות וגם טיולים מודרכים בהונגריה שתוכלו להזמין בקלות ולשלב בטיול שלכם. גם כאן תוכלו להתרשם מחוות דעת של לקוחות קודמים לפני שתבצעו הזמנה. Viator מאפשר תנאי ביטול מעולים, כך שניתן להזמין פעילויות דרכו בראש שקט ובידיעה שתוכלו להתחרט במידה ותשנו את דעתכם או שתיאלצו לשנות את מועדי החופשה מסיבה כלשהי. בנוסף, לאתר יש שירות לקוחות מצוין באנגלית.

לחצו על הקישור ל-"Viator" ותוכלו להתרשם בעצמכם ממגוון האפשרויות לפעילויות וטיולים בהונגריה.

לנוחיותכם מצאנו כמה פעילויות וטיולים בהונגריה עם מדריך מקומי שניתן להזמין דרך האתרים המומלצים המופיעים כאן:

המלצות לסיורים מודרכים בהונגריה דרך Getyourguide

בודפשט: סיור מודרך בבזיליקת סנט סטפן קראו עוד

בודפשט: סיור מודרך בנושא מורשת יהודית כולל ביקור בבית כנסת קראו עוד

אגר (צפון הונגריה): טיול פרטי באזור כפרי, כולל טעימות יין קראו עוד

המלצות לסיורים מודרכים בהונגריה דרך Viator

סיור לילי באווירת היסטוריה אפלה וערפדים ברובע טירת בודה קראו עוד

סיור הליכה בבודפשט עם עצירה לשטרודל קראו עוד

סיור פרטי על הדנובה לסנטאנדרה ו-וישגראד כולל טעימות יין וארוחת צהרים קראו עוד

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל